news-background
news-background

«مایک فلنگان» اقتباسی از رمان علمی تخیلی ترسناک The Season Of Passage را می‌سازد

«مایک فلنگان» قرار است رمان «فصل عبور» (The Season of Passage) نوشته «کریستوفر پایک» در سال ۱۹۹۳ را که داستان علمی تخیلی ترسناک آن در مریخ اتفاق می‌افتد اقتباس کند. فلنگان که در کارنامه خود سریال‌های «تسخیرشدگی خانه هیل» (The Haunting of Hill House) و «تسخیرشدگی عمارت بلای» (دانلود سریال The Haunting of Bly Manor با لینک مستقیم) و فیلم‌های اقتباسی «بازی جرالد» (Gerald's Game) و «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) دارد در توییتی تولید این فیلم را اعلام کرده است.

فلنگان می‌نویسد: «می‌بینم که آتش را با خودت آوردی... من از زمان نوجوانی آرزوی این پروژه را داشتم. من از اینکه با برادرم «جیمز» و همکار همیشگی‌ام اینترپید پیکچرز برای ساخت این فیلم همکاری می‌کنم بسیار هیجان زده هستم. من همیشه در دهه ۹۰ رویای تریلری جذاب را برای این فیلم می‌دیدم.»

مایک فلنگان به همراه برادرش «جیمز فلنگان» فیلمنامه این فیلم را خواهند نوشت. مایک علاوه بر کارگردانی و نویسندگی به عنوان تهیه‌کننده با «ترور میسی» از شرکت اینترپید پیکچرز همکاری خواهد داشت. این دومین رمان پایک است که فلنگن می‌سازد. فلنگن ماه گذشته فیلم‌برداری و ساخت سریال ترسناک تریلر «کلاب نیمه‌شب» (The Midnight Club) را که از رمانی به همین نام اقتباس شده برای شبکه نتفلیکس آغاز کرد. از دیگر پروژه‌های فلنگن می‌توان به سریال «عشای ربانی نیمه‌شب» (Midnight Mass) اشاره کرد که در سال ۲۰۲۰ فیلم‌برداری شد و قرار است در ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فصل عبور» درباره اولین ماموریت انسانی ناسا به مریخ است. روس‌ها اولین کسانی بودند که پا به سیاره سرخ گذاشتند اما همه ارتباطات به صورت ناگهانی مدت کوتاهی پس از فرود با فضانوردان قطع شد و آن‌ها هرگز به زمین بازنگشتند. این داستان درباره پزشکی به نام «لورن واگنر» است که قرار است به زودی به مریخ سفر کند اما خواب‌های وحشتناکی درباره این سفر و ماموران گمشده می‌بیند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید