news-background
news-background

«مایکل گاندولفینی» آماده بازگشت به دنیای Sopranos

«مایکل گاندولفینی» می‌گوید علاقه‌ای به بازی در نقش سی سالگی «تونی سوپرانو» ندارد.

«آلن تیلور» کارگردان «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) می‌گوید «دیوید چیس» خالق دنیای «سوپرانوها» (The Sopranos) درها را برای تولید دنباله‌ای برای فیلم پیش‌درآمد باز گذاشته است. در صورت تولید چنین پروژه‌ای، «مایکل گاندولفینی» آماده بازگشت به نقش «تونی سوپرانو» جوان خواهد بود.

داستان «خیل قدیسان» در دوران نوجوانی آنتونی می‌گذرد و به همین علت گاندولفینی تا این حد مشتاق دیدن این شخصیت در سنین جوانی است. اما این بازیگر می‌گوید پس از آن دیگر نقشی که پدرش در سریال بازی کرده را ایفا نخواهد کرد.

گاندولفینی به «آپراکس» می‌گوید: «شخصیت بی‌نظیری دارد و گروهی از بازیگران و فیلمسازان بی‌نظیری که درس‌های زیادی از آنان آموختم. همکاری دوباره با دیوید یا دیگر عوامل در اولویت من قرار خواهد گرفت. اما چندان به بازی در نقش تونی سی ساله علاقه ندارم. اگر یک نقش جالب پس از داستان این فیلم و پیش از سریال وجود داشته باشد که بتوانیم بررسی کنیم و چیزی باشد که تاکنون بررسی نشده باشد، در سنین جوانی‌اش، در بیست و چند سالگی. پس از آن، کمی بیش از اندازه پیر می‌شویم.»

گاندولفینی می‌گوید به این علت که «دیوید چیس» سنین بزرگسالی تونی با بازی پدرش را روایت کرده، علاقه زیادی به بازی طولانی در این نقش ندارد. علاوه بر این، بازیگرانی چون «جان برنتال»، «ورا فارمیگا» و «کوری استال» باید برای دنباله بازگردند و نسخه جوان‌تر شخصیت‌هایی را بازی کنند که در سریال «سوپرانوها» دیده شده بودند.

گاندولفینی در ادامه به «آپراکس» می‌گوید: «می‌خواهم در تمام طول عمر بازیگری کنم و می‌خواهم رشد کنم. یعنی در حال حاضر، به عنوان یک فرد ۲۲ ساله، هدف اصلی‌ام این است که تا جایی که امکان دارد بیاموزم. بنابراین، با تصور اینکه می‌‌توانم با «جان برنتال» و «ورا فارمیگا» و «کوری استال» و «بیلی مگنوسن» همکاری کنم – و هر کسی که حاضر باشد برگردد و همه بازیگران جدیدی که می‌آیند، و دیوید – صرف نظر از هر چیز درس می‌آموزم. یعنی به هر حال یک پیروزی خواهد بود. اما بله، همان‌گونه که گفتید، تمایل دارم ادامه دهم و نقش‌های دیگری بازی کنم.»

«مایکل گاندولفینی» پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود که از شخصیت چندلایه «تونی سوپرانو» شگفت‌زده شده است: «شخصیتی است که گریه می‌کند، از اینکه گریه کرده از دست خودش خشمگین می‌شود، و بعد در همان صحنه به خودش می‌خندد.»

گاندولفینی در این مصاحبه راجع به پذیرش نقشی که پدرش ایفا کرده اضافه می‌کند: «فشار واقعی است. ترس وجود دارد. اما در لایه دوم، لایه‌ای که مردم اغلب به آن فکر نمی‌کنند، و اتفاقاً سخت‌تر است، بازی در نقش «تونی سوپرانو» است... نه فقط احساس بازی در نقش پدرم وجود داشت – بلکه تونی سوپرانو حتی شخصیت دشوارتری بود.»

«مایکل گاندولفینی» می‌گوید به پدرش افتخار می‌کند: «تنها بینشی که به دست آوردم فکر می‌کنم احساس غرور عمیق نسبت به او بود. من پس از سه ماه خسته شده بودم – تو نه سال در این نقش بازی کرده‌ای؟»

فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» ۱ اکتبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید