news-background
news-background

فیلم The Flash: اولین تصاویر پشت صحنه از «مایکل کیتون» در نقش «بروس وین» و «ساشا کایه» در نقش «سوپرگرل»

اولین تصاویر پشت صحنه از فیلم اختصاصی شخصیت «فلش» (The Flash 2022) درز کرد. این تصاویر «مایکل کیتون» را در نقش «بروس وین» و «ساشا کایه» را در نقش «سوپرگرل» نشان می‌دهد.

«اندی موشتی» کارگردان آرژانتینی فیلم «فلش» پیش‌تر تصاویری از لباس شخصیت «بتمن» با بازی کیتون در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود. کیتون در این فیلم در نقش نسخه سالخورده‌تری از «بروس وین» در خط زمانی متفاوتی از «بتمن» با بازی «بن افلک» دیده خواهد شد. «ازرا میلر» نیز ایفاگر نقش «فلش» یا «بری آلن» خواهد بود.

در این داستان که از کراس-اور «فلش‌پویت» دی‌سی الهام گرفته شده، «بری آلن» به دنیاهای موازی سفر می‌کند و به همین علت «مایکل کیتون» دوباره می‌تواند نقش «بروس وین/بتمن» را بازی کند. کیتون در فیلم‌های «بتمن» و «بتمن بازمی‌گردد» ساخته «تیم برتون» این نقش را بازی کرده بود. در فیلم «فلش»، بری وارد دنیای فیلم‌های برتون خواهد شد و با «بتمن» کیتون که سالخورده‌تر شده ملاقات می‌کند.

موشتی به مجله‌ «ونتی فر» گفته بود: «[افلک] نقشی اساسی در تأثیر احساسی فیلم دارد. روابط میان بری و وین با بازی افلک از لحاظ عاطفی در سطحی است که ما تاکنون ندیده‌ایم. فیلم در مورد بری است، داستان در مورد اوست، اما شخصیت‌های آن‌ها بیش از آنچه ما تصور می‌کنیم به یکدیگر مرتبطند. مادر هر دوی آن‌ها به قتل رسیده و این یکی از مجراهای احساسی فیلم است. اینجاست که بتمن با بازی افلک وارد می‌شود.»

«ساشا کایه» بازیگر نامزد امی «جوان و بی‌قرار» (The Young and the Restless) در ماه مارس سال گذشته به عنوان «سوپرگرل» (Supergirl) دنیای سینمایی دی‌سی معرفی شد. این بازیگر کلمبیایی آمریکایی اولین بازیگر لاتین تبار تاریخ نقش «سوپرگرل» در دی‌سی است که از میان ۴۲۵ بازیگر زنی که برای این نقش تست دادند انتخاب شده.

تولید فیلم اختصاصی شخصیت «فلش» از ماه مارس گذشته در لندن آغاز شده است. فیلم «فلش» در حال حاضر قرار است ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید