news-background
news-background

«مایکل کیتون» در مینی‌سریال Dopesick هولو با «بری لوینسون» همکاری می‌کند

شبکه‌ی هولو سفارش ساخت مینی‌سریال «دوپ‌سیک/داروزدگی» (Dopesick) بر اساس کتاب پرروش «بت میسی» را صادر کرد. این پروژه‌ی تلویزیونی در قالب هشت اپیزود و با بازی «مایک کیتون و تهیه‌کنندگی «بری لوینسون» ساخته می‌شود. «دنی استرانگ» تهیه‌کننده‌ی اجرایی «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid's Tale با لینک مستقیم) یکی از نویسندگان این مجموعه است که در استودیوهای فاکس ۲۱ تولید خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«دوپ‌سیک» که قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود، نگاهی دردناک و جاه‌طلبانه به اعتیاد در آمریکا به مواد افیونی یا اپیوئید توصیف شده است. سریال بیننده را جوامع شوربخت ویرجینا به سازمان مبارزه با مواد مخدر و زندگی تجملاتی «یک درصدی‌ها» در منهتن می‌برد. زندگی سخت و در عین حال عمیقاً انسانی خانواده‌هایی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند بازتاب‌دهنده‌ی جامعه‌ی امروز آمریکاست. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کیتون در این سریال نقش «ساموئل فینیکس» را بازی می‌کند یک پزشک سنتی که با بیمارانش مهربانانه برخورد می‌کند اما خود را گرفتار در توطئه‌ی مرگبار «فارمای بزرگ» می‌بیند. مراحل ابتدایی توسعه‌ی این سریال از سال ۲۰۱۸ آغاز شده بود، وقتی که فاکس ۲۱ اعلام کرد از کتاب میسی اقتباس خواهد کرد.

«برت سالکه» مدیر فاکس ۲۱ می‌گوید: «اگرچه از تأثیر وحشتناک بحران اپیوئید برای میلیون‌ها نفر در این کشور آگاهی داشتیم، اما وقتی «وارت لیتل‌فیلد» کتاب «دوپ‌سیک» نوشته‌ی «بت میسی» را به ما نشان داد شگفت‌زده شدیم.»

استرانگ که با فاکس قرن بیستم قرارداد دارد، توسعه‌ی این پروژه را ابتدا با شبکه‌ی FX آغاز کرد. فوریه گذشته، سریال از این شبکه به هولو کوچ و توجه مسئولین آن را جلب کرد. در این شبکه، «دوپ‌سیک» مراحل بعدی را به سرعت طی کرد و کیتون و لوینسون به آن اضافه شدند.

«دوپ‌سیک» مهم‌ترین پروژه‌ی تلویزیونی کیتون از سال ۲۰۱۳ و مینی‌سریال «کمپانی» (دانلود سریال The Company با لینک مستقیم) شبکه‌ی TNT است. این بازیگر نامزد اسکار به زودی در فیلم «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» (The Trail of Chicago 7) «آرون سورکین» و «موربیوس» (دانلود فیلم Morbius با لینک مستقیم) سونی دیده خواهد شد.

«بری لوینسون» که بیشتر با فیلم‌های «مرد بارانی» (دانلود فیلم Rain Man با لنیک مستقیم) و «سگ را بجنبان» (دانلود فیلم Wag the Dog با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، فیلم «هری هفت» (Harry Haft) را با «بن فاستر» در حال توسعه دارد. او در سال ۲۰۱۸ فیلم تلویزیونی «پترنو» (دانلود فیلم Paterno با لینک مستقیم) را هم با همکاری «ال پاچینو» کارگردانی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید