news-background
news-background

«مایکل مور» مستند جدیدی با نام «فارنهایت 11/9» در مورد ترامپ می‌سازد

حق پخش بین‌الملی «فارنهایت 11/9» (Fahrenheit 11/9) مستند جدید «مایکل مور» درباره‌ی ریاست جمهوری دونالد ترامپ، توسط «باب و هارولی وینستین» خریداری شد.

این مستند که عنوانش به روز 9 نوامبر 2016 و پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اشاره دارد، هم اکنون در حال کارگردانی توسط مور است.

مایکل مور ژوئن سال گذشته به درستی ورود ترامپ به کاخ سفید را بواسطه‌ی پیروزی در سه ایالت میشیگان، ویسکونسین، و پنسیلوانیا پیش‌بینی کرده بود. او این مستند را با همکاری عوامل مستند قبلی خود «فارنهایت 9/11» (Fahrenheit 9/11) می‌سازد.

مور در رابطه با هدف این تولید این فیلم مستند می‌گوید: «هر چه به او نسبت دهید بی‌فایده است. هر چه در موردش برملا کنید، او پابرجا می‌ماند. حقایق و واقعیات، توان شکست دادنش را ندارند. حتی وقتی خودش به خودش زخم می‌زند، صبح روز بعد می‌بینید که بلند شده و به توئیت کردنش ادامه می‌دهد. من با این مستند به همه‌ی این مسائل پایان می‌دهم.»

برادران وینستین در سال 2004 مستند «فارنهایت 9/11» را عرضه کرده بودند که با فروشی معادل 200 میلیون دلار در سراسر دنیا همراه بود. آن مستند که دوران ریاست جمهوری «جورج دابلیو. بوش» را مورد کنکاش قرار می‌داد، برنده‌ی نخل طلای کن 2004 نیز شد. مور همچنین با مستند «بولینگ برای کلمباین» برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین مستند سال 2002 هم شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید