news-background
news-background

«مایکل مان» رمان پیش‌درآمد Heat را به دو فیلم تبدیل می‌کند

نزدیک به یک سال قبل، «مایکل مان» وعده داد که برای فیلم تریلر جنایی «مخمصه» (دانلود فیلم Heat با لینک مستقیم) یک رمان پیش‌درآمد عرضه می‌کند. هواداران حتی بی‌آنکه از داستان چیزی بدانند، از ایده‌ی بازگشت مان به دنیای «مخمصه» استقبال کردند. بنابراین تردیدی وجود ندارد که این دسته از افراد بسیار هیجان‌زده خواهند شد اگر بدانند که مان در مورد تولید یک فیلم براساس این رمان هم رؤیابافی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مان به تازگی اطلاعات تازه‌ای از پیشرفت رمان «مخمصه» فاش کرده و می‌گوید: «روی آن کار می‌کنیم، و من هم برای آن رمان هم یک فیلمنامه که نمی‌توانم چیزی در موردش به شما بگویم وقت می‌گذارم. اما قطعاً می‌خواهم یک پیش‌درآمد و نیز یک دنباله برای «مخمصه» بسازم.»

مان به تازگی در مصاحبه با «والچر» در مورد اینکه روزهایش را در قرنطینه چگونه سپری می‌کند می‌گوید منتظر است تا شرایط برای فیلمبرداری اپیزود آزمایشی سریال «توکیو وایس» (Tokyo Vice) برای شبکه‌ی HBO فراهم شود و سپس فهرستی از کتاب‌ها، فیلم‌ها و سریال‌هایی را ارائه می دهد که در این دوران بی‌سابقه می‌خواند و می‌بیند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

مان می‌گوید: «به صورت جدی شروع کرده‌ام به دیدن دوباره‌ی چند فیلم فوق‌العاده مانند «میل مبهم هوس» (دانلود فیلم That Obscure Object of Desire با لینک مستقیم)، و «شبح آزادی» (دانلود فیلم The Phantom of Liberty با لینک مستقیم) به کارگردانی بونوئل، و «هیروشیما عشق من» (دانلود فیلم Hiroshima Mon Amour با لینک مستقیم) و «جنگل آسفالت» (دانلود فیلم Asphalt Jungle با لینک مستقیم) اثر «جان هیوستن» و «از درون گذشته» (دانلود فیلم Out of the Past با لینک مستقیم) به کارگردانی «ژاک تورنر».»

او در ادامه می‌گوید: «اپیزود پنجم از فصل سوم سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» (دانلود فیلم  با لینک مستقیم) به نویسندگی «ایمی شرمن پالادینو» که به شکل دیوانه‌واری عالی است را هم دیده‌ام، با آن سکانس تماشایی کلوب شبانه‌ی کوبا – یکی از بهترین‌ها در سینما. سریال (دانلود سریال The Marvelous Mrs. Maisel با لینک مستقیم) را دیده‌ام و تمام «دوست نابغه‌ی من» (دانلود سریال My Brilliant Friend با لینک مستقیم) را که بهترین سریال تلویزیون است از تیتراژ پایانی گرفته تا موسیقی متن «مکس ریکتر». سریال «اوزارک» (دانلود سریال Ozark با لینک مستقیم) «جیسون بیتمن» و «اندرو برنستین» را هم به شکل یک‌جا دیده‌ام.»

«جو روسو»‌ یکی از کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) در ماه آوریل در مصاحبه با «پالیگان» توضیح داده بود که چگونه فیلم اکشن «مخمصه» با بازی «ال پاچینو»، «رابرت دنیرو» و «ول کیلمر» عمیق‌ترین تجربه‌ای بوده است که او در سالن‌های سینما داشته.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید