news-background
news-background

فرزند «جیمز گاندولفینی» برای بازی در فیلم پیش‌درآمد Sopranos چهار ساعت از دیالوگ‌های «تونی سوپرانو» را ضبط کرده

«مایکل گاندولفینی» هیچ‌یک از اپیزودهای سریال «سوپرانوها» را پیش از فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» ندیده است.

بازی در نقش «تونی سوپرانو» برای هیچ بازیگری ساده نیست، اما این چالش برای «مایکل گاندولفینی» فرزند «جیمز گاندولفینی» بازیگر این نقش حتی دشوارتر شده است. این جوان ۲۱ ساله در فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) که پیش‌درآمدی سینمایی برای سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) است نقش «تونی سوپرانو» جوان را بازی کرده است.

«مایکل گاندولفینی» در مصاحبه‌ی تازه‌ای با مجله‌ی «ونتی فر» توضیح می‌دهد که فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» داستانی «از نگاه دیکی مالتیسانتی، پدر کریستفر است.» در سریال «سوپرانوها» نقش شخصیت «کریستفر مالتیسانتی» را «مایکل امپریولی» بازی کرده، در حالی که دیکی در نسخه‌ی سینمایی به «الساندرو نیوولا» سپرده شده است.

گاندولفینی اضافه می‌کند: «تونی سوپرانویی که ما می‌شناسیم از درون دارای ضعفی زیبا و از بیرون خشن است، اما چه می‌شود اگر این خصوصیات را وارونه کنیم و نوجوانی خلاق، امیدوار، مهربان و کنجکاو را ببینیم که پوست می‌اندازد و به شکل آنچه که بوده درمی‌آید.»

«مایکل گاندولفینی» پیش از اینکه برای نقش پدرش تست بازیگری بدهد، هیچ‌یک از اپیزودهای سریال «سوپرانوها» شبکه‌ی HBO را ندیده، چرا که پدرش تمایل نداشته «تونی سوپرانو» تندخو، خشمگین و بدجنس را ببیند. او می‌گوید: «البته در محل فیلمبرداری و در تریلر او حاضر بودم، اما هیچ‌گاه سریال را ندیدم... هیچ‌گاه تونی سوپرانو را نشناختم. فقط پدرم را می‌شناختم.»

«مایکل گاندولفینی» جهت کسب آمادگی برای بازی در نقش «تونی سوپرانو» جوان شروع به دیدن سریال «سوپرانوها» می‌کند. او می‌گوید: «دیدن پدرم واقعاً سخت بود. چهار ساعت از مونولوگ‌های او با [دکتر] ملفی را ضبط کردم و در حالی که آن‌ها را در ذهن داشتم دائماً در نیویورک می‌چرخیدم و می‌چرخیدم.»

برادران وارنر فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» را ۲۴ سپتامبر در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید