news-background
news-background

«مایکل بی» فیلم اکشن Ambulance را با «جیک جیلنهال»‌ می‌سازد

«مایکل بی» پس از بررسی چند گزینه، ترجیح داد فیلم اکشن و تریلر «آمبولانس» (Ambulance) را بسازد. «جیک جیلنهال» در حال مذاکره است تا نقش اصلی این فیلم را بازی کند. بی به سرعت این پروژه را پیش می‌برد و با بازیگران دیگری وارد مذاکره شده است تا فیلم را از ژانویه تولید کند. هنوز قراردادی بسته نشده اما یونیورسال استودیوی پخش‌کننده‌ی احتمالی این فیلم خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کریس فداک» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این فیلم است که از یک عنوان سینمایی دانمارکی اقتباس خواهد شد. از داستان فیلم اطلاعاتی به صورت رسمی فاش نشده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند یادآور تریلرهای اکشن دهه‌ی ۹۰ میلادی از جمله «سرعت» (Speed) و «پسران بد» (Bad Boys) است. فیلمنامه‌ی این پروژه سال‌هاست در هالیوود دست به دست می‌شود اما وقتی بی آن را خوانده بی‌درنگ شیفته‌اش شده است.

بی امسال فیلم تریلر «پرنده نغمه‌سرا» (Songbird) با بازی «کی‌جی آپا» و «سوفیا کارسون» که یکی از اولین پروژه‌های تولید شده در حین پاندمی بود را برای استودیوی اس‌تی‌اکس تهیه کرده است. بی اخیراً فیلم «۶ زیرزمینی» (6 Underground) را با بازی «رایان رینولدز» و «پیمان معادی» برای نت‌فلیکس کارگردانی کرده و در حال توسعه‌ی «بلک ۵» (Black 5) برای سونی است.

جیلنهال نیز اخیراً به پروژه‌های زیادی ملحق شده است. تریلر «گناهکار» (The Guilty) با همکاری «آنتوان فوکوا» که در لس‌آنجلس در حال فیلمبرداری است، یکی از این پروژه‌هاست. او برای بازی در مینی‌سریال «پسر» (The Son) به کارگردانی «دنی ویلنوو» برای شبکه‌ی HBO به توافق رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید