news-background
news-background

«مایکل بی. جوردن» جذاب‌ترین مرد زنده دنیا در سال ۲۰۲۰ به انتخاب مجله People

با وجود اینکه امسال از هر جهت سالی پرهرج‌ومرج و بی‌نظم بوده، اما مجله‌ی «پیپل» سنت ۳۵ ساله‌اش را ادامه داده و جذاب‌ترین مرد زنده دنیا را انتخاب کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

امسال این افتخار به «مایکل بی. جوردن» ۳۳ ساله رسیده که بیشتر با فیلم‌های «پلنگ سیاه» (Black Panther) و «کرید» (Creed) شناخته می‌شود. این مجله می‌نویسد که کمپانی فیلمسازی جوردن یکی از اولین پیشگامان اجرای تنوع نژادی در استخدام عوامل و بازیگران فیلم‌ها و یکی از حامیان همیشگی جنبش «جان سیاهان مهم است» بوده است. او اخیراً در رویدادی با حضور «باراک اوباما» و «کاملا هریس» حاضر شد تا در جمع‌آوری کمک مالی به کمپین دمکرات‌ها همکاری کرده باشد.

سه‌شنبه شب گذشته جوردن با لباس ایمنی در شوی «جیمی کیمل» حاضر شد تا هواداران از طریق اپلیکیشن «زوم» و با پرسیدن سؤالاتی هویت او را حدس بزنند. آن‌ها پرسیدند که آیا در فیلمی بازی کرده یا نه (بله)، آیا خواهر و برادر یا والدین سلبریتی دارد (نه)، آیا تابه‌حال با «تیلور سوییفت» رابطه داشته («سؤالی خیلی خاصی است اما... نه»)، آیا بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد یا نه (بله) آیا نقش آکوامن را بازی کرده (نه). در نهایت پرسش‌ها به این حد می‌رسد که «آیا مایکل بی. جوردن هستید؟» و جوردن از کیمل می‌پرسد: «چطور باید به این سؤال جواب بدهم؟»

وقتی هویت جوردن فاش می‌شود، او با کیمل به گفتگو می‌نشیند و فاش می‌کند که وقتی متوجه شده «جذاب‌ترین مرد زنده‌ سال» شناخته شده که به همراه دوستش در خودرو به سر می‌برده و البته، دوستش فوراً شروع کرده به تمسخر کردن او: «جذاب‌ترین مرد، عنوان جذابی است در نظر دیگران. اما برای کسانی که واقعاً شما را می‌شناسند، تنها راهی است برای نیش و کنایه زدن.»

کیمل سپس ویدیویی کوتاه از حضور قبلی جوردن در ماه ژانویه گذشته پیش از شیوع پاندمی پخش می‌کند. او در آن زمان پیش‌بینی کرده بود:‌ «فکر می‌کنم امسال پیشتاز عنوان جذاب‌ترین  مرد زنده باشی.»

«جان لجند» و «ادریس البا» در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ به عنوان «جذاب‌ترین مرد زنده» برگزیده شده بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۴۲

من گله گوسفندان ام رو نمی‌دم این ببره کوه....

نمایش اسپویل
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۷

سال 2020 که مزخرفترین سال برای همه بود پس چرا پیپل مزخرفترین گزینه رو برای این عنوان انتخاب نکنه!!؟! ? کاش هنر از سیاست جدا بشه تا قبل اینکه هنر هم بوی تعفن سیاست رو بگیره!

نمایش اسپویل