news-background
news-background

ستایش «مایکل امپریولی» ستاره سریال Sopranos از «هایده»؛ «یکی از محبوب‌ترین خوانندگان من در تاریخ است»

«مایکل امپریولی» ستاره‌ی سریال تحسین‌شده‌ی «سوپرانوها» (دانلود سریال The Sopranos با لینک مستقیم) از «هایده» خواننده‌ی اسطوره‌ای تمجید کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این بازیگر، نویسنده و کارگردان ۵۴ ساله که در «سوپرانوها» نقش «کریستفر مالتیسانتی» را بازی کرده، یکشنبه شب در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:‌ «هایده (۱۹۴۲-۱۹۹۹) یکی از محبوب‌ترین خوانندگان من در تاریخ است. او که شاید محبوب‌ترین خواننده‌ی ایران در یک قرن گذشته باشد، صدایی پراحساس و تسخیرکننده دارد. این خصوصیات در هیچ‌یک از آثارش بهتر از «شانه‌هایت» محسوس نیست.»

امپریولی آوریل گذشته به همراه «استیو شریپا» بازیگر نقش «بابی» در «سوپرانوها» پادکستی به نام «از سوپرانوها گفتن» (Talking Sopranos) تولید کرد تا خاطرات آن سریال را مرور کند. او در تیزر پادکست اعتراف می‌کند:‌ «سریال «سوپرانوها» را از زمانی که برای اولین بار پخش شد ندیده‌ام.» امپریولی در این پادکست با عوامل و بازیگران سریال جنایی HBO مصاحبه کرد.

امپریولی سال ۲۰۰۴ برای بازی در «سوپرانوها» برنده‌ی امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده است. او در دنیای سینما سابقه‌ی بازی در فیلم «رفقای خوب» (Goodfellas) را دارد و اخیراً در فیلم «یک شب در میامی» (One Night in Miami) به کارگردانی «رجینا کینگ» ظاهر شده است. «دیترویت ۱۸۷» (Detroit 1-8-7)، «نظم و قانون» (Law & Order) و «کالیفرنیکیشن» (Californication) از جمله دیگر آثار تلویزیونی او بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید