news-background
news-background

«ماهرشالا علی» در مینی‌سریال Unruly نقش «جک جانسون» بوکسر را بازی می‌کند

شبکه‌ی HBO در حال توسعه‌ی یک مینی‌سریال شش اپیزودی به نام «سرکش» (Unruly) در مورد «جک جانسون» ستاره‌ی بوکس با بازی «ماهرشالا علی» بازیگر برنده‌ی اسکار است. «تام هنکس» با کمپانی «پلی‌تون» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است و نویسندگی آن به «دامینیک موریسو» سپرده شده تا از مستند «سیاهی فراموش‌نشدنی» (Unforgivable Blackness) که از شبکه‌ی PBS روی ایر رفته اقتباس کند. «کن برنز» نیز کارگردان مینی‌سریال خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علی در طول سال‌های اخیر بارها اظهار کرده بود که بازی در نقش «جک جانسون» یکی از نقش‌های رؤیایی اوست. او در سال ۲۰۰۰ در تئاتر «امید سفید بزرگ» (The Great White Hope) نقش این ورزشکار را بازی کرده بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سریال «سرکش» داستان زندگی «جک جانسون» را به عنوان اولین قهرمان بوکس سنگین وزن سیاه‌پوست جهان بازگو می‌کند. سریال رسیدن ورزشکار به قهرمانی و بهایی که برای رنگ پوستش پرداخت و آغازگر جنبشی برای نسل‌های آینده بود را به تصویر می‌کشد. علی با کمپانی «نو واندر» تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه خواهد بود. «بو ویلیمون» نیز یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در کنار «استیون شرشیان» است.

جکسون با نام مستعار «غول گالوستون» در اوج دوران تبعضی نژادی، پس از مبارزه با «جیمز جی. جفریز» در سال ۱۹۱۰ که «مبارزه‌ی قرن» نامیده می‌شد، به اولین قهرمان سیاه‌پوست و سنگین وزن بوکس در دنیا تبدیل شد.

این سریال دومین پروژه‌ی «ماهرشالا علی» در شبکه‌ی HBO پس از مستند «ما رؤیایی داریم» (We Have a Dream) به کارگردانی «ایمی شاتز» خواهد بود که توسط کمپانی «نو واندر» تولید می‌شود. علی قرار است در ریبوت «بلید» (دانلود فیلم Blade با لینک مستقیم) مارول و فیلم بلند «غزل خداحافظی» (Swan Song) به کارگردانی «بنجامین کلری» برای اپل تی‌وی‌+ بازی کند. او برای بازی در فصل دوم سریال «کارآگاه واقعی» (دانلود سریال True Detective با لینک مستقیم) HBO نامزد دریافت امی شد.

کمپانی «پلی‌تون» سابقه‌ی درازی در همکاری با HBO دارد و مینی‌سریال‌های برنده‌ی امی «گروه برادران» (دانلود سریال Band of Brothers با لینک مستقیم)، «اقیانوس آرام» (دانلود سریال The Pacific با لینک مستقیم)، و «الیو کیتریج» (دانلود سریال Olive Kitteridge با لینک مستقیم) را برای این شبکه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴

در فصل سوم بود که ماهرشالا علی بازی کرد

نمایش اسپویل