news-background
news-background

«ماهرشالا علی» با ریبوت Blade وارد «دنیای سینمایی مارول» شد

مارول چندگانه‌ی «بلید» (Blade) را با «ماهرشالا علی» ریبوت می‌کند. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول شنبه شب پنل مارول در نمایشگاه کامیک-کان را با یک سوپرایز بزرگ به پایان برد. علی هم با تشویق هواداران روی صحنه آمد و اعلام کرد که در ریبوت فیلم بازی می‌کند.

«وزلی اسنایپس» در فیلم ابرقهرمانی «بلید» در سال ۱۹۹۸ و دو دنباله‌ی دیگر آن «بلید ۲» (Blade II) در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» و «بلید: ترینیتی» (Blade: Trinity) نقش شخصیت نیمه-خون‌آشام را بازی کرده بود. فایگی تهیه‌کنندگی «ترینیتی» را هم برعهده داشته است. داستان در مورد انسانی است که قدرت‌های خون‌آشامی به دست می‌آورد و از انسان‌ها در مقابل خون‌آشام‌ها محافظت می‌کند.

علی سال ۲۰۱۶ با فیلم «مهتاب» (Moonlight) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد و همین جایزه را بار دیگر به خاطر بازی در فیلم «کتاب سبز» (Green Book) دریافت کرد. او اخیراً در سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) شبکه‌ی HBO و فیلم «آلیتا: فرشته‌ی جنگ» ظاهر شده است.

این اولین نقش ابرقهرمانی علی نیست. او سال گذشته در انیمیشن «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) صداپیشگی کرده و در سریال «لوک کیج» (Luke Cage) مارول و نت‌فلیکس نقش شخصیت شرور «کورنل استوکس» را ایفا کرده است.

«بلید» تنها یکی از چندین عناوین بزرگ مارول بود که شب گذشته در کامیک-کان معرفی شد. آن‌ها از عوامل «جاودانان» (The Eternals)، بازیگر نقش اول فیلم «شنگ-چی» (Shang-Chi) و «ناتالی پورتمن» به عنوان اولین ثور زن رونمایی کرده بودند.

«کوین فایگی» اعلام کرد که «ماهرشالا علی» ایده‌ی ریبوت «بلید» و بازی در «دنیای سینمایی مارول» را مطرح کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۳۸

این خیلی بده خیلی با این کار فایگی دیگه میشه گفت سریالای نتفلیکس شاید هیچوقت برنگردن اخه نمیشه که یه بازیگر دونقش رو تو یه دنیا بازی کنه البته اون خواهر استوکس یه تیکه تو جنگ داخلی بازی کرده بود که همه گفتن چطور هم اینجا بود هم تو لوک کیج اونم نقشای متفاوت خلاصه نمیدونم مارول داره کارای عجیب میکنه من بشخصه منتظر ناانسان ها بودم که گند زدن با کاپیتان مارول که خیلی سطحی بود فقط انتقام جویان بین این همه آثار خوب بود که اونم داستانش کلی ایراد داشت

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۷

واقعن توی لوک کیج خیلی خوب نقش ویلن رو بازی کرد. آدم باهاش همذات پنداری میکرد.

نمایش اسپویل