news-background
news-background

ماموریت غیرممکن ۶ را تابستان 2018 ببینید

حتی پیش از موفقیت پنجمین عنوان از این سری یعنی "Rogue Nation" خط مشی و اینده فرانچایز ماموریت غیر ممکن مشخص بود. تام کروز و کمپانی پارامونت بدون شک به همکاری خود ادامه می دهند و ماموریت های غیر ممکن بعدی را خواهند ساخت.طبق انچه در این بازه گذشت، خبرهایی به گوش می رسید که کروز را در قسمت بعدی نخواهیم دید؛ اما اکنون با تاخیری کوتاه کمپانی پارامونت اطلاعیه ای برای تاریخ انتشار قسمت بعدی این سری و همچنین حضور کروز منتشر کرده است.

طبق گزارشی از سایت خبری Variety، کمپانی پارامونت تاریخ اکران فیلم "ماموریت غیر ممکن 6" (Mission Impossible 6) را 27 جولای 2018 برابر با  بیست‌وپنجم تیر ماه ۱۳۹۷ اعلام کرده است. فیلم ابر قهرمانی "اکوامن" (Aquaman) نیز قرار است در این روز اکران شود.پیش از این و تا قبل از این خبر مدتی بود که تیم کوچک و چند نفره ای بر روی ساخت سری جدید فعالیت داشت. دلیل ان اختلاف بین عوامل سازنده فیلم از نظر مالی و پرداخت دستمزدها بوده است. اکنون ظاهرا این مسائل حل شده و قرار است کریستوفر مک کوئری را در پشت دوربین و کروز و ربکا فرگوسن را مجدد روبروی دوربین داشته باشیم. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

درباره داستان فیلم هنوز موردی منتشر نشده است، و شاید اصلا هنوز فیلمنامه ای هم در دست نباشد؛ اما انچه که مشخص هست، احتمالا طبق معمول شاهد هنرنمایی کروز به عنوان ایتن هانت خواهیم بود و قرار است او یک مسئله پیچیده را حل و فصل کند و مجددا احتمالا یک یا دو صحنه خارق العاده و غیر ممکن را خواهیم داشت که از عناصر جدا نشدنی این سری می باشد.

شما می توانید خبرهای دیگر مربوط به ماموریت غیر ممکن ار نیز از منبع خبری 30نما مطالعه کنید :

تام کروز پس از تاخیر غیر منتظره به ماموریت غیرممکن بازگشت” (ویرایش)">تام کروز پس از تاخیر غیر منتظره به ماموریت غیرممکن بازگشت

ربکا فرگوسن به ماموریت غیرممکن باز میگردد

کریستوفر مک کوری به ماموریت غیر ممکن 6 میپوندد

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید