news-background
news-background

«مارگو رابی» در Pirates of the Caribbean جانشین «جانی دپ» شد

این پروژه جدا از ریبوت «دزدان دریایی کارائیب» است که توسط «کرگ مازین» نویسنده‌ی سریال «چرنوبیل» و «تد الیوت» ساخته خواهد شد.

«مارگو رابی» با همکاری «کریستینا هادسن» نویسنده‌ی «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) در فیلم زن-محور «دزدان دریایی کارائیب» (دانلود فیلم Pirates of the Caribbean با لینک مستقیم) برای دیزنی بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از داستان فیلم اطلاعاتی منتشر نشده چرا که فیلمنامه در مراحل ابتدایی توسعه است، اما این فیلم قرار نیست یک اسپین‌آف برای چندگانه‌ی قبلی باشد که بر روی شخصیت «جک اسپارو» تمرکز داشت. بلکه در عوض داستانی به کلی اریجینال با شخصیت‌های جدید تحت عنوان «دزدان دریایی کارائیب» روایت می‌کند.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این پروژه‌ی جدید ارتباطی ندارد با ریبوت دیگر چندگانه که قرار است با همکاری «کرگ مازین» نویسنده‌ی سریال «چرنوبیل» (دانلود سریال Chernobyl با لینک مستقیم) و «تد الیوت» نویسنده‌ی سابق «دزدان دریایی کارائیب» ساخته شود. «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده‌ی همیشگی «دزدان دریایی» بر هر دو پروژه‌ی جدید نظارت می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«دزدان دریایی کارائیب» یکی از پرفروش‌ترین چندگانه‌های سینمایی تاریخ است و تاکنون ۴.۵ میلیارد دلار با پنج فیلم فروخته است. با این حال قسمت پنجم با بازی «جانی دپ» در سال ۲۰۱۷ که تحت عنوان «مردگان قصه نمی‌گویند» (دانلود فیلم Dead Men Tell No Tales با لینک مستقیم) ساخته شد، با رکورد ۷۹۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا، استودیو را به این نتیجه رساند که وقت تغییر فرا رسیده.

هادسن یکی از پرکارترین نویسندگان حال حاضر هالیوود است و تاکنون اسپین‌آف «بامبل‌بی» (دانلود فیلم Bumblebee با لینک مستقیم) را در دنیای «ترنسفورمرها» به نگارش درآورده و پروژه‌های ابرقهرمانی «فلش» (دانلود فیلم The Flash با لینک مستقیم) و «بت‌گرل» (Batgirl) به او سپرده شده است.

رابی اخیراً در فیلم‌های «بمب خبری» (دانلود فیلم Bombshell با لینک مستقیم) و «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) ظاهر شده و به زودی به ریبوت «جوخه‌ی انتحاری» (دانلود فیلم The Suicide Squad با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز گان» بازمی‌گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۰۳

حالا چرا مارگو رابی؟ امبر هرد که گوزینه بهتریه

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶

چرا مارگوت رابیارو میریزین تو دزدان دریایی کاراییب ها

نمایش اسپویل
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۰

سیاست هالیوود تا آخرین ذره ی امید و نوستالژی رو نگیره ول کن نیست...

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۹

خداااااااااا

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۲

دمشون گرم یه عنوان دیگه رو به گند کشیدن اینم میزاریم تو لیست شاهکار های,(اشغال),زن محور{2020 Harley Quinn: Birds of Preyو2019 Terminator: Dark Fateو2018 Ocean's 8و2016 Ghostbustersو2019 Charlie's Angels}هالیوودم دیگه گیر اورده خودشو.

نمایش اسپویل
بیشتر