news-background
news-background

«مارگو رابی» در فیلم Babylon «دیمین شزل» جانشین «اما استون» می‌شود و به «برد پیت» می‌پیوندد

«اما استون» در فیلم جدید «بابل» (Babylon) با «دیمین شزل» کارگردان «لا لا لند» (La La Land) همکاری نمی‌کند، اما «مارگو رابی» در حال انجام مذاکرات اولیه است تا جانشین او شود و دوباره مقابل «برد پیت» هم‌بازی‌اش در «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) جلوی دوربین برود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند استون به دلیل فشردگی برنامه‌هایش فرصت بازی در این پروژه را از دست داده و پارامونت و شزل با رابی وارد مذاکره شده‌اند. «بابل» یک فیلم درام تاریخی با رده‌ی سنی بزرگسال (R) است و گذر هالیوود از فیلم‌های صامت و رسیدن به صنعت فیلم‌های ناطق را روایت می‌کند. پارامونت امتیاز پخش این فیلم را اواخر سال ۲۰۱۹ خریداری و کریسمس ۲۰۲۱ را برای اکران آن اعلام کرد. «الیویا همیلتون»، «مت پلوف»، «مارک پلات» و «توبی مگوایر» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

این پروژه درست وقتی خریداری شد که نت‌فلیکس برای تولید فیلم «منک» (Mank) که داستان مشابهی روایت می‌کند چراغ سبز نشان داد. «منک» به کارگردانی «دیوید فینچر» و نویسندگی پدر فقیدش «هاوارد فینچر» داستانی در مورد «هرمان جی. منکویتس» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی «شهروند کین» (Citizen Kane) روایت می‌کند و «گری اولدمن» نقش منکویتس را بازی کرده است.

رابی در سال‌های اخیر علاوه بر «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته‌ی «کوئنتین تارانتینو»، در «بمب خبری» (Bombshell)، «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) و «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» ظاهر شده است. او از ماه ژانویه آیندر در فیلم جدید «دیوید او. راسل» مقابل «کریستین بیل» و «جان دیوید واشینگتن» جلوی دوربین می‌رود و پس از آن باید در «باربی» (Barbie) ظاهر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید