news-background
news-background

مارگوت رابی در "Legend Of Tarzan" نقش نمایی میکند

با وجود دیوید یاتس (بازیگر عنوان هری پاتر) در راس و مارگوت رابی و الکساندر اسکارسگارد به عنوان دستیاران او پیش بینی میشود فیلم جدید تارزان با نام "Legend Of Tarzan" بازار خوبی را از ان خود کند و فروش بسیار بالایی را داشته باشد.به تازگی تیزری از این فیلم منتشر شده است که برخی از جنبه های فیلم را فاش میکند،یکی از این موارد نشان دادن خط داستانی فیلم است که متمرکز بر دو شخصیت تارزان و جین و یکی از مخلوقات جنگل میباشد.کریستوفر والتز و الکساندر میمون های خاصی را پیدا کرده اند و ... .بهتر است خودتان این تیزر را مشاهده نمایید تا درباره ان بیشتر صحبت کنیم.

دانلود / نمایش تیزر جدید تارزان با نام Wildness

در فیلم “افسانه تارزان”، تارزان پس از مدت ها زندگی با حیوانات وحشی و درنده به کنگو بازمی گردد تا بتواند کمی زندگی کردن در شهر را تجربه کند. او برای یکی از بازرگانان آنجا شروع به کار می کند غافل از آنکه در دام یک طرح مرگبار افتاده است و هیچ راهی برای نجات و رهایی خود از این طرح ندارد.

the-legend-of-tarzan

 

یاتس درباره نقش خود در این فیلم اینگونه سخن میگوید :

بعد از اتمام پاتر بارها و بارها فیلمنامه های جدیدی را خواندم،اما همه به نظرم تکراری میرسیدند.بعد از ان داستان تارزان را به من دادند و من ان را پس زدم چرا که فکرمیکردم این فیلمنامه نیز مانند بقیه تکراری است و من ان را کامل بلد هستم؛اما این داستان مرا شگفت زده کرد.از ان پس بیش از پیش عاشق این فیلم شدم،چرا که داستان ان با چارچوب حماسی و عاشقانه و به صورتی پیوسته ادغام شده بود.تمام فیلمنامه های قبلی دارای محتوی یکسان و رنگ بویی یکسان بودند،اما این یکی کاملا متفاوت بود.

Tarzan poster

این فیلم قرار است 6 ام جولای یعنی کم تر از یک ماه دیگر در انگلستان به اکران سینماها دربیاید و پس از ان اکران عمومی فیلم را خواهیم داشت.با توجه به تعریف های فراوان یاتس انتظار میرود عنوانی کاملا متفاوت را مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید