news-background
news-background

«مارک همیل»: با پایان خوش «جورج لوکاس» برای «جنگ ستارگان» مخالف بودم

همیل می‌گوید پیش‌تر به لوکاس گفته است که پایان «بازگشت جدای» بسیار «قابل پیش‌بینی و ملایم است.»

«مارک همیل» ستاره‌ی فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) در گفتگو با پادکست «ای‌دابلیو لایو» برای معرفی نقش کوتاهش در سریال «آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم» (دانلود سریال What We Do in the Shadows با لینک مستقیم) فاش کرده است که پیش‌تر با «جورج لوکاس» در مورد پایان سه‌گانه‌ی اول «جنگ ستارگان» مخالفت کرده است. همیل به پایان خوش «بازگشت جدای» (دانلود فیلم Return of the Jedi با لینک مستقیم) و مقاومت شخصیتش «لوک اسکای‌واکر» برای پیوستن به «جبهه‌ی تاریکی» معترض می‌شود. همیل باور داشته است که چندگانه باید مانند «امپراطوری دوباره ضربه می‌زند» (دانلود فیلم Empire Strikes Back با لینک مستقیم) به مسیر تلخ‌ترش ادامه می‌داده اما لوکاس پافشاری می‌کند که «جنگ ستارگان» را به شکل مثبتی به پایان برساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

همیل می‌گوید: «یادم هست به جورج [لوکاس] در مورد «بازگشت جدای» اعتراض می‌کردم. و می‌گفتم: «بسیار قابل پیش‌بینی و ملایم است.» او پاسخ می‌داد: «مارک، فراموش نکن. این فیلم‌ها برای کودکان ساخته شده.» هدف ابتدایی او این بود که این فیلم‌ها را برای کودکان بسازد! نوجوانان و جوان‌ترها. اما مفاهیم بزرگسالانه را در آن می‌گنجانیم و اینجاست که به خطا می‌رویم. او کارش را بلد است. می‌داند چه می‌خواهد و من سپس متوجه شدم که حق با اوست. او می‌گفت: «همه‌ی داستان‌های افسانه‌ای خوبی و خوشی تمام می‌شود.» من فکر می‌کردم که پس از «امپراطوری» با آخرین قسمت سه‌گانه باید تا جایی که ممکن است کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم، اما بی علت نیست که جورج اکنون در این جایگاه است و من در این جایگاه.»

همیل می‌گوید وقتی فیلمنامه‌ی «بازگشت جدای» را برای اولین بار می‌خوانده تردیدی نداشته که لوک به «جبهه‌ی تاریکی» ملحق می‌شود: «فکر می‌کردم به شخصیتی شیطانی تبدیل می‌‌شوم. برای اینکه یک دست سیاه پوشیده بودم. فکر ‌می‌کردم در قسمت پایانی سه‌گانه به جبهه‌ی تاریکی می‌پیوندم.»

«مارک همیل» در سه‌گانه‌ی اخیر «جنگ ستارگان» بار دیگر در نقش «لوک اسکای‌واکر» ظاهر شد. این سه‌گانه دسامبر سال گذشته میلادی با «ظهور اسکای‌واکر» (دانلود فیلم The Rise of Skywalker با لینک مستقیم) به پایان رسید. همیل هفته‌ی گذشته گفته بود که سریال تلویزیونی «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) هوشمندانه‌ترین راه برای پیشبرد دنیای «جنگ ستارگان» است و باید بیشتر بر روی شخصیت‌ها تمرکز کند تا جلوه‌های ویژه‌. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید