news-background
news-background

«مارک رافلو» در The Adam Project نت‌فلیکس نقش پدر «رایان رینولدز» را بازی می‌کند

«شان لوی» از هفته‌ی گذشته در حال فیلمبرداری این پروژه است.

«مارک رافلو» و «کاترین کینر» در فیلم علمی-تخیلی و ماجراجویانه «پروژه آدام» (The Adam Project) نت‌فلیکس و اسکای‌دنس به «رایان رینولدز» پیوستند. «واکر اسکوبل» و «الکس مالاری جونیور» نیز از جمله بازیگرانی‌اند که به‌تازگی به فیلم ملحق شده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که «جنیفر گارنر» و «زویی سالدانا» هم در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

رینولدز نقش مردی را بازی می‌کند که تا با سفر در زمان به خود ۱۳ ساله‌اش کمک کند. آن‌ها باید پدر فقیدشان را پیدا کنند و دست به کارهایی بزنند که آینده را تغییر دهد. رافلو نقش پدر رینولدز را بازی می‌کند که یک فیزیک‌دان تواناست. کینر نقش شخصیت شرور داستان را بازی می‌کند، زنی که یک تکنولوژی قدرتمند را از فیزیک‌دان به سرقت برده است.

اسکوبل تازه‌کار در این فیلم نقش سیزده سالگی رینولدز را باز می‌کند، در حالی که مالاری دستیار شخصیت شرور است. «شان لوی» که در «گای آزاد» (Free Guy) با رینولدز همکاری کرده، به واسطه‌ی کمپانی «۲۱ لپس» و رینولدز با «ماکسیموم افورت» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. «پروژه‌ آدام» هم اکنون در ونکوور در حال فیلمبرداری است. این پروژه اولین کار رینلودز با کمپانی «گروپ افورت» است که با هدف ایجاد فرصت برای فیلمسازانی از نژادهای مختلف تأسیس شده.

رافلو اخیراً در سریال تحسین‌شده‌ی «همین قدر می‌دانم حقیقت دارد» (I Know This Much Is True) شبکه‌ی HBO ظاهر شده، و برای بازی در آن برنده‌ی امی بهترین بازیگر مرد مینی‌سریال‌ها شده است. او اخیراً در فیلم‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و «آب‌های تیره» (Dark Waters) دیده شده است.

کینر از سوی دیگر در سال‌های اخیر در فیلم «برو بیرون» (Get Out) «جوردن پیل» بازی کرده و به زودی با صداپیشگی در انیمیشن «کرودها: عصر جدید» (Croods 2) بازمی‌گردد. این فیلم ۲۵ نوامبر اکران خواهد شد. کینر سابقه‌ی بازی در سریال کنسل شده «شوخی» (Kidding) شوتایم در کنار «جیم کری» را هم دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید