news-background
news-background

«مارک رافلو» در مینی‌سریال Parasite شبکه HBO بازی می‌کند

فیلم «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) یکشنبه شب با تبدیل شدن به اولین فیلم غیر-انگلیسی زبان برنده‌ی اسکار بهترین فیلم تاریخ‌ساز شد و حالا که فصل اهدای جوایز به پایان رسیده، سؤال این است که سرنوشت مینی‌سریال شبکه‌ی HBO براساس این فیلم چه خواهد شد؟ این پروژه هنوز مراحل ابتدایی توسعه را پشت سر می‌گذارد و بازیگران آن رسماً معرفی نشده‌اند و فیلمنامه‌ای به نگارش درنیامده، اما «کلایدر» به نقل از چندین منبع گزارش می‌دهد که «مارک رافلو» بازیگر نامزد اسکار برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی در نظر گرفته شده است.

«بونگ جون هو» کارگردان «انگل» برای تولید این سریال با «آدام مک‌کی» همکار برنده‌ی اسکارش همکاری می‌کند تا یک مجموعه‌ی تلویزیونی شش اپیزودی به تولید برساند. داستان فیلم به نویسندگی «هان جین وون» اعضای یک خانواده‌ی فقیر را دنبال می‌کرد که تلاش می‌کردند به خانه‌ی یک خانواده‌ی ثروتمند نفوذ کنند و در این مسیر با مسائل بهت‌آوری مواجه شدند.

تا این لحظه از داستان سریال اطلاعاتی درز نشده و به نظر می‌رسد که شخصیت‌های آن دقیقاً بازتاب‌دهنده‌ی فیلم نباشند. اما معمولاً بازیگر مهم‌ترین نقش‌های یک عنوان تلویزیونی زودتر از سایر نقش‌ها انتخاب می‌شوند. فیلم «انگل» فاقد یک بازیگر نقش اول کلاسیک بود، اما «سونگ کانگ هو» که در نقش پدر خانواده‌ی فقیر بازی کرد، به نظر می‌رسد که مهم‌ترین شخصیت قصه باشد. این احتمال وجود دارد که رافلو برای این نقش انتخاب شود.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کلایدر»‌ تأکید می‌کند که انتخاب رافلو هنوز قطعی نشده اما می‌نویسد رافلو محتمل‌ترین بازیگر هالیوودی برای بازی در این فیلم بوده و هنوز مذاکرات به صورت رسمی آغاز نشده است. فیلمبرداری مینی‌سریال در سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. بونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که سریال از ماه مارس شروع به شکل‌گیری می کند و کارگردان تا آن زمان خستگی فصل دیوانه‌وار جوایز امسالش را از تن بیرون خواهد کرد.

وقتی که گزارش تولید این مینی‌سریال منتشر شد بونگ گفته بود: «وقتی نگارش فیلمنامه را آغاز کردم ایده‌هایی در ذهن داشتم که نمی‌توانستم همگی آن‌ها را در یک فیلم دو ساعته بگنجانم، بنابراین همه‌ی آن‌ها در آی‌پد من ذخیره شده‌اند و هدفم این است که با این مینی‌سریال یک فیلم شش ساعته بسازم. وقتی «مان گوانگ» خدمتکار اول داستان (با بازی لی جونگ ایون» اواخر شب به خانه بازمی‌گردد کبودی‌هایی روی صورتش دیده می‌شود. وقتی همسرش از او در این باره سؤال می‌کند او هیچ‌وقت پاسخ نمی‌دهد. من می‌دانم چرا او به این روز افتاده. داستانی برایش دارم و از این گذشته، سؤال دیگر این است که او چگونه از وجود آن پناه‌گاه آگاه شده؟ او چه ارتباطی با معمار خانه داشته؟ بنابراین من داستان‌های پنهانی از این دست را نگه‌ داشته‌ام.»

«مارک رافلو»‌ یکی از بااستعدادترین بازیگران حال حاضر هالیوود است که برای فیلم‌های «حال بچه‌ها خوب است» (The Kids Are All Right)، «فاکس‌کچر» (Foxcatcher)، و «اسپات‌لایت» (Spotlight) نامزد اسکار شده است. او مینی‌سریال «می‌دانم که حقیقت دارد» (I Know This Much Is True) که بهار آینده پخش می‌شود را در شبکه‌ی HBO خواهد داشت. رافلو در این سریال دو نقش یک برادر دوقلو بازی می‌کند و تهیه‌کننده‌ی پروژه نیز بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید