news-background
news-background

«مارک رافلو» مذاکره برای سریال She-Halk را تأیید کرد

پس از چند هفته گمانه‌زنی در مورد احتمال بازی مجدد «مارک رافلو» در نقش «بروس بنر» یا «هالک» برای سریال جدید «هالک-دخت» (She-Hulk) دیزنی+، رافلو مذاکراتش را تأیید کرد. او هنوز برای بازی در این سریال که در بهترین حالت در سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌رود، قراردادی به امضاء نرسانده اما در رویداد C2E2 شیکاگو اعتراف می‌کند که برای بازی در آن مذاکره کرده است. او از سال ۲۰۱۲ و فیلم «انتقام‌جویان» (Avengers) در این نقش ظاهر شده و تأثیری کلیدی در داستان «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) داشته است.

در هفته‌های گذشته رافلو گفته بود که در مورد بازی دوباره در نقش «هالک»‌ در «دنیای سینمایی مارول» تردید دارد. فیلمبرداری سریال «هالک-دخت» تابستان آینده کلید می‌خورد، بنابراین مرحله‌ی انتخاب بازیگر ممکن است به زودی از سر گرفته شود. در حال حاضر بازیگر نقش «هالک-دخت» یا «جنیفر والترز» هم هنوز انتخاب نشده است.

«کوین فایگی» پیش‌تر تأیید کرده بود که بعضی از شخصیت‌ها از جمله «هالک-دخت»، «خانم مارول» (Ms. Marvel) و «مون نایت» (Moon Knight) که برای اولین بار در سریال‌های دیزنی+ دیده خواهند شد، در ادامه ممکن است در «دنیای سینمایی مارول» هم حاضر شوند. نویسنده‌ی سریال انیمیشن «ریک و مورتی» برای نگارش فیلمنامه به پروژه‌ی «هالک-دخت» ملحق شده است.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رافلو اخیراً فیلم «آب تیره» (دانلود فیلم Dark Waters با لینک مستقیم) به کارگردانی «تاد هینز» و بازی «آن هاتاوی» و «تیم رابینز» را روی پرده داشته که تاکنون ۱۰ میلیون دلار در آمریکا فروخته است. شایعه‌ی بازی او در نسخه‌ی تلویزیونی «انگل» (Parasite) به نویسندگی و کارگردانی «بونگ جون هو» نیز به گوش رسید.

پروژه‌های شبکه‌ی دیزنی+ شامل سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) برای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، سریال «وانداویژن» (WandaVision) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، سریال «لوکی» (Loki) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر…» (What if…?) در تابستان ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye) در پاییز ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) می‌شود. تاریخ پخش سریال‌های «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «مون نایت» (Moon Knight) و «شی-هالک» (She-Hulk) هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید