news-background
news-background

مارول کامیک Alien و Predator را خریداری کرد

«مارول کامیکس» در اقدامی غیرمنتظره امتیاز کامیک‌های «بیگانه» (دانلود فیلم Alien با لینک مستقیم) و «غارتگر» (دانلود فیلم Predator با لینک مستقیم) را از «دارک هورس کامیکس» خریداری کرد. به این ترتیب مارول این امکان را خواهد داشت فیلم‌ها و چندگانه‌های سینمایی جدیدی بر اساس این داستان‌ها تولید کند و دنیا و شخصیت‌های «بیگانه» و «غارتگر» را گسترش دهد. مارول هنوز نویسندگان شماره‌های جدید این دو مجموعه کامیک را معرفی نکرده، اما «دیوید فینچ» طرح تبلیغاتی جدیدی به همین مناسبت منتشر کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فینچ در مورد طرح‌هایش که شخصیت‌های «زنومورف» و «غارتگر» روی آن دیده می‌شوند می‌گوید: ««بیگانه» و «غارتگر» از شناخته‌شده‌ترین و نمادین‌ترین شخصیت‌های تاریخ‌اند و من به همین علت آن‌ها را دوست دارم. اما موجب خوشبختی است که در کودکی وقتی جدید بودند با آن‌ها آشنا شوی، و من بسیار مشتاقم که این شخصیت‌ها در دنیای مارول خراب‌کاری کنند. این تصاویر را در حالی که لبخند به لب داشتم طراحی کردم.»

هرچند در طرح فینچ سر شخصیت «مرد آهنی» در دستان «غارتگر» دیده می‌شود، اما «آی‌جی‌ان» گزارش می‌دهد که این طرح‌ها به معنی ورود شخصیت‌ها به دنیای مارول نیستند، همان‌گونه که با خریداری شدن کامیک‌های «کنان» (Conan) این اتفاق روی نداد. بنابراین خریداری شدن کامیک‌های «بیگانه» و «غارتگر» به معنای مرتبط شدن دنیای فیلم‌های این دو شخصیت با «دنیای سینمایی مارول» نیست. با این حال، ادغام دنیای دو شخصیت با دنیای کامیک‌های مارول به هیچ‌وجه بعید نیست. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«سی.بی سبولسکی» سردبیر «مارول کامیکس» می‌گوید: «هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از داستانی نیست که شما را میخکوب کند، و «بیگانه» و «غارتگر» بارها موفق‌ به این کار شده‌اند. به وضوح به یاد می‌آورم لحظه‌ای که برای اولین بار این شاهکارهای مدرن را دیدم، و لذت بردم از اینکه چگونه با استادی تمام، درام و وحشت فرازمینی در هم تنیده شده و یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های سینما را خلق کرده بود. ما چنین میراثی را باید ادامه دهیم! کامیک به عنوان یک مدیوم بصری، برای خلق آن لحظات عالی است، و ما اینجا در مارول مفتخریم که شروع به بازگویی این داستان‌ها برای مخاطبین جهانی می‌کنیم. با بازگشت برنامه‌ی زمانی انتشار کامیک‌ها، مشتاقیم تا در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در این خصوص به اشتراک بگذاریم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۸:۲۷

بدترین اتفاقی که میتونه برای یک فرانچیز بیوفته اینه که یا بدیش دست مارول یا بیوفته دست دیزنی

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۳

اوه اوه چه شود این آش !! دنیای غارتگر و بیگانه و ... هر کدوم به اندازه کافی جدا هستند . هرچند داستان " غارتگر " خیلی خوب و مشخص تا الان بسط داده نشد که چطور اومدن و با انسان ها دشمن شدن درحالی که قدیم یار غارشون بودن . بیگانه هم کامل زمینه رو کامل نکرد و با یکی دوتا آخری ها هی آش رو هم زد . فرض این رفقا با مارول واقعا خنده دار هست . وقتی بچه بودم نه بیگانه نه غارتگر رو به عنوان یه فیلم مفرح تا حتی اکشن نمی دیدم . خدا به داد برسه چی داره میشه !!

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۳

پروژه ی جدید شیردوشی مارول

نمایش اسپویل