news-background
news-background

مارول کارگردانان مستقل را برای سریال Moon Knight انتخاب کرد

استودیوی مارول دو کارگردان دیگر به سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) دیزنی+ اضافه کرد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «جاستین بنسون» و «آرون مورهد» فیلمسازان مستقل به «محمد دیاب» مصری در این پروژه‌ی ابرقهرمانی و فراطبیعی پیوسته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مورهد در صفحه‌ی توییترش ملحق شدنش به سریال را تأیید کرده است. این دو فیلمساز در چندین اپیزود از سریال با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این دو بازیگر و کارگردان بیشتر با فیلم‌های «بی‌انتها» (Endless) و اخیراً فیلم علمی-تخیلی «سینکرونیک» (Synchronic) شناخته شده‌اند.

«اسکار آیزک» ستاره‌ی فیلم‌های «جنگ ستارگان» قرار است در نقش اول «مارک اسپکتور» بازی کند. مارول هنوز بازی آیزک را رسماً اعلام نکرده اما مورهد همکاری او در توییت مورهد تأیید شد.

برای شخصیت «مارک اسپکتور» روایت‌های مختلفی صورت گرفته اما در آخرین روایت او یک بوکسور حرفه‌ای بازنشسته است که مأموری به نام «آقای شوالیه» یا «شوالیه ماه» تبدیل می‌شود، یک ویجلانتی قدرتمند و خشن در دنیای مارول که از خدای ماه مصر نیرو گرفته است. او دارای چندین شخصیت دیگر از جمله «استیو گرنت» میلیونر و «جک لاکلی» راننده تاکسی نیز بوده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «شوالیه ماه» در ماه مارس آینده فیلمبرداری خواهد شد. بریتانیا، بوداپست مجارستان از جمله لوکیشن‌های تولید این پروژه ذکر شده‌ است. آیزک برای فیلمبرداری فیلم علمی-تخیلی «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» نیز به مجارستان سفر کرده است. بخش‌هایی از فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول نیز در این کشور تولید شد.

سریال «لوکی» (Loki) مارول که فصل دوم آن نیز تأیید شده آخرین مراحل فیلمبرداری را در آتلانتا جورجیا سپری می‌کند، در حالی که «خانم مارول» (Ms. Marvel) و «شاهین‌چشم» (Hawkeye) به تازگی تولید را آغاز کرده‌اند.

با انتخاب کارگردانان «شوالیه ماه» انتظار می‌رود دیگر بازیگران پروژه نیز به زودی معرفی شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید