news-background
news-background

مارول کات یک ساعته رقص «زیمو» در سریال Falcon & The Winter Solider را منتشر کرد

عصر کامیابی هشتگ‌ها و کمپین‌های مجازی‌ست.

 

به دنبال موفقیت جنبش «کات اسنایدر» (#ReleaseTheSnyderCut) که به انتشار «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) با بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلاری منجر شد، هواداران سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon And The Winter Soldier) پس از پخش اپیزود هفته‌ی گذشته با هشتگ «کات زیمو را منتشر کنید» (#ReleaseTheZemoCut) از مارول و دیزنی خواستند که نسخه‌ی طولانی‌تر صحنه‌ی رقص شخصیت «زیمو» را عرضه کند. پنجشنبه شب این هفته مارول به ندای هواداران پاسخ گفت و کات بلندی از این صحنه با بازی «دنیل برال» در نقش «زیمو» را منتشر کرد.

در اپیزود سوم «فالکن و سرباز زمستان» شخصیت «سم ویلسون» یا «فالکن» با بازی «آنتونی مکی» و «باکی» یا «سرباز زمستان» با بازی «سباستین استن» شخصیت شرور «زیمو» را از زندان آزاد می‌کنند تا به آن‌ها کمک کند ابرسرم‌هایی که در دنیا پخش شده را ردیابی کنند. این مأموریت آن‌ها را به جزیره‌ی خیالی مادریپور در جنوب شرقی آسیا می‌رساند.

آن‌ها پس از تعقیب آدم بدها، مدتی در یک کلوب وقت می‌گذرانند و در همین لحظات است «زیمو» رقص نمادینش را اجرا می‌کند. این صحنه چند لحظه بیشتر دوام نداشت، اما هواداران در طول هفته مکرراً درخواست می‌کردند که مارول کات طولانی‌تری از آن منتشر کند.

برال هفته‌ی گذشته در مورد این صحنه به «اینترتینمنت ویکلی» گفت: «رقصی طولانی بود. لحظات بیشتری وجود داشت اما آن‌ها کوتاهش کردند.» دیری نگذشت که هواداران هشتگ «کات زیمو را منتشر کنید» را شاید به شوخی ترند کردند، اما لازم نبود چهار سال منتظر بمانند، بلکه در عوض کمتر یک هفته طول کشید که مارول خواسته‌ی آن‌ها را برآورده سازد و ویدیویی یک ساعته از این رقص را در یوتیوب به اشتراک بگذارد.

برال در مصاحبه‌ی دیگری با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید شخصیت «زیمو» چندان قابل اعتماد نیست: «نه هرگز [نباید به او اعتماد کرد.] وقتی نتوان پیش‌بینی کرد که کسی قصد دارد که کاری انجام دهد، آن ابهام... همیشه لذت‌بخش است. بنابراین بله، نباید به او اعتماد کرد. اما به گمانم روشن شده که او یک ابرشرور شیطانی نیست؛ فراتر از این مسائل است، و ما این را از فیلم «جنگ داخلی» (Civil War) می‌دانیم. بنابراین قابل درک است که کسی با زیمو همدردی کند یا در پایان سریال به گروه او ملحق شود.»

اپیزود چهارم «فالکن و سرباز زمستان» امروز جمعه ۹ آوریل منتشر شده است.

  https://www.youtube.com/watch?v=5nEzCv5u1O8

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵

زیمو با بازی دنیل خیلی جذاب و دوست داشتنی شده که این نشون دهنده توان بازیگری یک هنرپیشه است که تونست حرکات ساده رو جذاب کنه

نمایش اسپویل
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۲۷

کلا حدود 25 ثانیه هست و روی لوپ ...

نمایش اسپویل
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳

این که فقط چند ثانیه است و هی تکرار میشه

نمایش اسپویل