news-background
news-background

آغاز مذاکرات مدیران استودیوی مارول برای وضع «قوانین دنیاهای موازی»؛ «کوین فایگی» و همکارانش از یک وایت‌بورد برای پیگیری رویدادهای دنیای سینمایی مارول استفاده می‌کنند

قسمت پایانی سریال «لوکی» (Loki) رسماً دنیاهای موازی (Multiverse) را در «دنیای سینمایی مارول» معرفی کرد. هرچند عنوان «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange In the Multiverse of Madness) وجود این عوالم را مدت‌ها قبل تأیید کرده بودند، اما سریال «لوکی» راه را برای آن فیلم هموار کرد. «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول به تازگی در مصاحبه با پادکست «اینساید دیزنی» تأیید کرده است که با دیگر مدیران استودیو جلساتی تشکیل داده تا قوانین دنیاهای موازی را مشخص کند.

 فایگی می‌گوید: «همان‌گونه که پیش از ضبط این پادکست گفتید، دنیاهای موازی به شکلی عظیم در راهند. نوعی پیوستگی وجود دارد که مخاطبین حالا شروع به دیدن و کشف بخش‌هایی از آن کرده‌اند و من امروز صبح با کل هیأت مدیره استودیوی مارول جلسه‌ای داشتیم تا دنیاهای موازی و قوانین آن و اینکه چگونه اشتیاق پیرامون دنیاهای موازی حفظ کنیم. وقتی اولین بار «ساموئل جکسون» در انتهای «مرد آهنی» (Iron Man) نقش کوتاهی بازی کرد، فکر کردم که گروهی کوچکی از افراد هیجان‌زده خواهند شد و در مورد اینکه «نیک فیوری» کیست و آن صحنه چه معنایی داشت باید مخاطبین گسترده‌ای را تعلیم دهیم، اما تقریباً بدون ایجاد وقفه‌ای، اگر خاطرتان باشد، تابستان سال ۲۰۰۸ قوه تخیل همه را روشن کرد.»

فایگی وجود «وایت‌بوردی» برای دنبال کردن رویدادهای «دنیای سینمایی مارول» را تأیید می‌کند که پیش از «دنیاهای موازی» نیازی به آن نداشته است: «در گذشته به [وایت‌بورد] نیازی نداشتیم چون فقط انبوه تخیلات ما در استودیو در میان بود. درست پیش از پاندمی، فکر کردیم:‌ «شاید به یک وایت‌بورد بزرگ احتیاج داشته باشیم.» و بعد همگی به خانه‌های خود رفتیم.»

قسمت پایانی فصل اول «لوکی» علاوه بر «دکتر استرنج ۲» برای بسیاری از فیلم‌های دیگر مارول از جمله «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) و حتی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) مقدمه‌چینی کرد. در این اپیزود یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های شرور دنیای مارول نیز معرفی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید