news-background
news-background

مارول، از ظاهر جدید شخصیت "یاندو / Yondu" در فیلم محافظان کهکشان رونمایی کرد

بعد از اینکه مایکل روکر (Michael Rooker)، در حین برگزاری کمیک-کان سن دیگو، از ظاهر جدیدش بعنوان یاندو، در فیلم محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، رونمایی کرد؛ کمپانی مارول نیز عکسی از این شخصیت منتشر کرد که او را با باله بزرگتری در سرش، دقیقا مشابه کمیک میبینیم.

ما این شخصیت را در قسمت اول محافظان کهکشان دیدیم و او جزو یکی از کاراکترهای مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. حال مارول از ظاهر جدید این شخصیت که قرار است در قسمت دوم بنمایش در بیاید، در اینستاگرام خود عکسی منتشر نمود و شاهد هستیم که بالاخره او دقیقا از ظاهرش در کمیک الهام گرفته است.

yondu

در طول برگزاری کمیک-کان، همچنین دو کلیپ کوتاه از فیلم منتشر شد؛ که در آنها یاندو و راکت (همان راکون سخن گو: Rocket) را دیدیم که توسط ویرانگران زندانی شده اند، و استار لرد، گامورا و درکس را نیز مشاهده کردیم که به جانور کیهانی (cosmic beast) برخورده اند.

اطلاعات دیگری نیز از فیلم، همانند نقش کرت راسل (بعنوان "ایگو: سیاره زنده") و همچنین لوگوی جدید فیلم، در اختیار عموم قرار گرفت. خبری نیز از سوی کارگردان فیلم شنیده شد که باتوجه به آن، قرار نیست "سنگ بینهایتِ" جدیدی در این فیلم معرفی شود. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

این فیلم به کارگردانی جیمز گان (James Gunn)، میباشد و در 5 می 2017 (15 اردیبهشت 1396) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید