news-background
news-background

ماجرای جنجالی «رودی جولیانی» در فیلم Borat 2

«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی «دونالد ترامپ» رفتار بحث‌برانگیزی در قسمت دوم فیلم «بورات» (دانلود Borat 2 با لینک مستقیم) از خود نشان داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

[حاوی اسپویلر]

در یکی از صحنه‌های این فیلم که جمعه آینده از آمازون منتشر خواهد شد، جولیانی توسط «ماریا باکالووا» که نقش دختر «بورات» را بازی می‌کند، به اتاق خواب یک هتل برده می‌شود. این بازیگر ۲۴ ساله خود را یک خبرنگار تلویزیونی معرفی و سپس جولیانی را دعوت به مصاحبه برای یک برنامه‌ی خبری محافظه‌کار می‌کند. در حین این برخورد، وکیل مشروب می‌نوشد، سرفه می‌کند و فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کند. در یک مقطع، او به باکالووا می‌گوید واکنش سریع رئیس جمهور آمریکا سبب شده جان میلیون‌ها آمریکایی از ویروس کرونا نجات داده شود: «می‌توانم بگویم که او جان میلیون‌ها نفر را نجات داده.»

«بورات» در نقش یک صدابردار وارد می‌شود تا به ظاهر نقص فنی میکروفن جولیانی را برطرف کند. او می‌پرسد: «خبرنگار بیش از حد سؤال نمی‌پرسد؟» این دو سپس جولیانی را برای نوشیدنی به اتاق خوابی می‌برند که در آن دوربین‌هایی مخفی به کار برده شده تا تمامی حرکات وکیل ضبط و ثبت شود.

جولیانی پس از برداشتن میکروفن خود می‌گوید:‌ «می‌توانی شماره تماس و آدرس خودت را به من بدهی. او سپس به پشت روی تخت دراز می‌کشد تا پیراهن خود را مرتب کند و بعد دست خود را پایین‌تر می‌برد. در این لحظه «بورات» وارد می‌شود و می‌گوید: «این دختر ۱۵ ساله است. برای شما بیش از حد پیر است.»

جولیانی در واکنش به این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی جنجال بسیاری به پا کرده در صفحه‌ی توییتر خود آن را «کاملاً ساختگی» خواند: «ویدیوی «بورات» کاملاً ساختگی است. من در حال مرتب کردن پیراهن خود بودم پس از آنکه تجهیزات صدابرداری را باز کردم. در هیچ‌یک از لحظات پیش از مصاحبه، حین مصاحبه و یا پس از آن رفتار ناشایستی نشان ندادم. اگر «ساشا بارون کوئن» به‌گونه‌ی دیگری بیان می‌کند یک دروغگوی واقعی است.»

جولیانی در مصاحبه با دابلیو‌ای‌بی‌سی در این باره می‌گوید: «هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند. در مورد هر چیزی ممکن است به من حمله کنند، در خصوص هر قرارداد تجاری من تحقیق می‌کنند. و حالا «بورات» احمق با فیلمی که ساخته و ادعایی کاملاً غلط و برانگیزاننده مطرح می‌کند به دنبال من افتاده.» او اضافه می‌کند: «همه در هالیوود از من متنفرند، می‌دانید؟ در هالیوود من یک شیطان هستم.»

«بورات ۲» یا به عبارت رسمی‌تر «بورات: فیلم سینمایی بعدی» (Borat Subsequent Movie Film) جمعه از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید