news-background
news-background

ماتریکس جدید درباره ی Morpheus جوان خواهد بود

ماتریکس، عنوانی علمی تخیلی که در 1999 اکران شد و سکوی پرتاب لانا و لیلی واچوفسکی به حساب می آمد، امروز مرکز خبری تمام رسانه های هالیوودی است، چرا که چند روزیست خبر بازسازی این سه گانه باعث ایجاد تب و تاب های بسیاری در بین منتقدین و مخاطبین سینمایی این فیلم شده است. فیلم های اصلی این عنوان همانطور که در مقالات گذشته ی سینما بررسی شد همگی جزو شاخص ترین آثار ژانر علمی تخیلی به حساب می آیند. به گزارش استودیوی برادران وارنر، یک بازسازی از فیلم ماتریکس با ایفای نقش احتمالی مایکل بی جوردن و نویسندگی Zak Penn در راه خواهد بود. این نویسنده که پیش از این برروی آثاری چون انتقام جویان و هالک شگفت انگیز کار کرده بیان داشته اثر مذکور به هیچ وجه یک بازسازی از ماتریکس نخواهد بود. او بیان کرده که هیچ کس نه می تواند و نه باید از ماتریکس یک ریبوت و بازسازی خلق نماید. او بیان کرد که هدف آن ها گشت و گذار بیشتر در دنیای ماتریکس است که ارتباطی با بازسازی و احیای این عنوان ندارد. این نویسنده در طی مجموعه توئیت هایش در فضای مجازی بیان داشته که هدف شان وسعت بخشیدن به جهان ماتریکس و بررسی آن از زوایای تعریف نشده ی آن است.

همه ی چیزی که می توانم بیان کنم این است که هیچ کس نه باید و نه می تواند یک بازسازی از ماتریکس خلق نماید. افرادی که انیمه های Animatrix و دیگر انیمه های مرتبط با ماتریکس را خوانده باشند با این نقطه نظر موافقند. بگذارید خودمان را با واژه های بازسازی و احیای عنوان گیج نکنیم و به اخبار نامربوط دامن نزنیم. نظرتان با جمله ی اکران دوباره ی ماتریکس چیست؟ آیا من می خواهم داستان های بیشتری از ماتریکس را تماشا کنم؟ جواب صد البته بله خواهد بود چرا که جهان ماتریکس به اندازه ی کافی برای شرح و بسط دادن هیجان انگیز و بزرگ است. به کاری که مردم با جهان Xmen می کنند نگاه کنید. اتفاقاتی که برای لوگان و ددپول  می افتد را نظاره گر باشید. آیا کسی دوست دارد این عناوین به کار خود پایان دهند؟ من که این طور نیستم و دوست دارم ادامه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری Birth Movies Death ایده ی اولیه ی ساخت این «انتشار مجدد» که گویا از سوی وارنر بسیار مورد توجه قرار گرفته پیرامون شرح و بسط دادن به زندگی شخصیت Morpheus ماتریکس می باشد که لارنس فیشبرن ایفای نقش آن را عهده دار بود. به نقل از منابع خبری این پایگاه مورفیس جوان نقشی است که به احتمال زیاد توسط مایکل بی جوردن قرار است بازی شود. به گزارش این منابع کمپانی برادران وارنر علاوه بر ساخت ماتریکسی جدید به دنبال گسترش دنیای ماتریکس است و به احتمال زیاد، این ماتریکس که ایده های ساخته شدنش مطرح شده آخرین ماتریکس نخواهد بود و ایده های بسیاری برای گشت و گذار توسط وارنر مطرح شده اند که قرار است تبدیل به ماتریکس های بعدی شوند. ایده هایی که هنوز احتمال ساخته شدن شان توسط استودیوی سازنده به یقین تبدیل نشده است اما سابقه ی جاه طلبی استودیو های هالیوود برای دست یابی به پول بیشتر به قیمت فداکردن عناوین بزرگ بر همگان مشهود است.

نظر شما چیست؟ مورفیس جوان ایده ی خوبی برای ماتریکس جدید است؟ با لفظ انتشار دوباره ی ماتریکس که نویسنده آن را بیان داشته موافقید؟ با قیاس دنیای ماتریکس با ایکس من چطور؟

در رابطه با خبر بخوانید : چرا بازسازی ماتریکس کار اشتباهی است؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید