news-background
news-background

«لیگ عدالت زک اسنایدر» تنها حاوی چهار دقیقه تصاویر جدید است

در یک مقطع جنجال زیادی به پا شد در این خصوص که برای فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) «کات زک اسنایدر» حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که فیلمبرداری مجدد، میزان اندکی تصویر جدید به فیلمی که از پیش طولانی بود اضافه می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اسنایدر به‌تازگی در مصاحبه با «گریس رندولف» فاش کرده است که علی‌رغم انتشار گزارش‌هایی در مورد بازگشت بعضی بازیگران برای فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها، تصاویر جدید در حد صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم‌های دیگر خواهد بود.

اسنایدر می‌گوید: «باید بگویم که در نهایت شاید حدود چهار یا پنج دقیقه تصویر اضافه در تمام فیلم وجود دارد. در چهار ساعت «لیگ عدالت» شاید چهار دقیقه.»

هضم این مسئله برای هواداران دی‌سی که چند سال منتظر این کات بودند شاید ساده نباشد اما بهرحال حقیقت این است که این پروژه پرحاشیه و پرهزینه تنها چهار یا پنج دقیقه تصویر جدید خواهد داشت. از سوی دیگر، ادعایی چندان غافلگیرکننده نیست زیرا پیش‌تر گزارش شده بود که کات اسنایدر پیش از جدایی‌اش از پروژه به صورت کامل فیلمبرداری شده و ظفقط جلوه‌های ویژه بر روی آن اعمال نشده است. بنابراین، بخش عظیمی از بودجه‌ی به مرحله‌ی پس از تولید از جمله تدوین و صداگذاری اختصاص داده شده

است.

«جرد لتو» و «جو منگانیلو» هر دو برای تکرار نقش‌های‌شان در دنیای دی‌سی به «کات اسنایدر» خواهند گشت. اسنایدر در این مصاحبه می‌گوید که شخصیت «جوکر» لتو ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به قبل دارد: «جوکر نسبت به آخرین باری که او را دیده‌ایم تغییر زیادی از جنبه‌های ظاهری کرده. او یک جوکر خسته-از-راه است.»

«فابیان واگنر» فیلمبردار «لیگ عدالت زک اسنایدر» اخیراً فاش کرده است که ۱۷ نوامبر جزییات بیشتری در مورد پروژه در قالب تریلر یا چیزی شبیه به آن از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۲۶

حالا این فیلم ها خریدار داره. هی میسازین، بسازین و بفروشین نوش جونتون. از یه فیلم تکراری ام میخوان پول در بیارن ولی با چه اعتماد به نفسی انقدر قضیه رو بزرگ میکنن. بی سر و صدا بسازین بره همون اولی هم واقعاً غیر قابل تحمل بود

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱

یجوری انگولکش میکنن انگار یه شاهکار سینمایی رو میخوان بازسازی کنن ! بخدا همون فیلم اصلی رو با زور نشستیم تا اخرش تحمل کردیم

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۳

دوستان عزیز اشتباه نکنید! خود نسخه زک اسنایدر 4 ساعته! و توی ریشوت های جدیدی که به مدت یک هفته انجام شد طبق این خبر 4 یا 5 دقیقه برای سکانس پس از تیتراژ ضبط شده! فکر نکنید منظورش اینه که با نسخه جاس ویدون که اکران شد فقط 4 دقیقه بیشتر محتوا داره :)))) تیتر خبر اشتباهه و گمراه کننده ست!

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۳۱

آغا نمی‌خواد زحمت بکشی ‌.. . نمیری یه وقت

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۵۷

فیلم حاوی " چهار ثانیه " کات اسنایدر است !! فیلم حاوی " صفر ثانیه " کات اسنایدر است . خب بابا اصلا کات اسنایدر رو کسی نخواست . زور که نیست کات زدن کارگردان . فیلم اینک آخرالزمان که نیست !!

نمایش اسپویل
بیشتر