news-background
news-background

«لین رمزی» از Girl Who Loved Tom Gordon «استیون کینگ» اقتباس می‌کند

 

این اولین فیلم بلند رمزی پس از «تو هرگزی اینجا نبودی» است که در کن ۲۰۱۷ اکران شد و جایزه‌ی بهترین فیلمنامه را تصاحب کرده است.

 

«لین رمزی» که فیلم‌هایش اغلب به مسائل جنسیتی می‌پردازد، اولین فیلم بلند ترسناک خود را با اقتباسی از رمان کالت «دختری که تام گوردن را دوست داشت» (The Girl Who Loved Tom Gordon) نوشته‌ی «استیون کینگ» می‌سازد. رمزی کارگردان این اقتباس و به همراه «کریستی هال» (I Am Not Okay With This) نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تولید پروژه قرار است از سال آینده میلادی با پشتیبانی «ویلج رودشو» تولید شود. «کریستی رومرو» همسر سابق «جورج ای. رومرو» یکی از تهیه‌کنندگان اقتباس سینمایی از «دختری که تام گوردن را دوست داشت» خواهد بود.

داستان رمان ترسناک کینگ در مورد «تریشا مک‌فارلند» نه ساله است که به همراه مادر طلاق‌گرفته و برادرش برای کوهنوردی به «گذر آپالاچین» می‌رود و در این مسیر راه را گم می‌کند. او پس از چند روز سرگردانی به یک رادیوی کوچک پناه می‌برد و از آنجا که یکی از هواداران «تام گوردن» بازیکن بیسبال «رد ساکس» است، به گزارش مسابقات گوش می‌دهد و نجات یافتن خودش را توسط او تصور می‌کند.

این اولین فیلم داستانی بلند رمزی پس از «تو هرگز اینجا نبودی» (دانلود فیلم You Were Never Really Here با لینک مستقیم) با بازی «واکین فینیکس» در نقش آدمکشی که به لایه‌های زیرین قاچاق کودک پی می‌برد است. آن فیلم در سال ۲۰۱۷ در جشنواره‌ی فیلم کن اکران شد و جایزه‌ی بهترین فیلمنامه را تصاحب کرد. «تو هرگز اینجا نبودی» سپس توسط آمازون منتشر شد. رمزی با تریلر «باید در مورد کوین حرف بزنیم» (We Need to Talk About Kevin) نیز به ژانر وحشت نزدیک شده است، اما نباید انتظار داشت که «تام گوردن» او یک فیلم مرسوم در ژانر وحشت باشد چرا که این کارگردان به درهم آمیختن مضامین تمایل دارد.

رمزی قرار بود در سال ۲۰۱۳ فیلم «جین اسلحه دارد» (Jane Got a Gun) را با «ناتالی پورتمن» بسازد، اما در مراحل اولیه‌ی توسعه از پروژه جد و «گوین اوکانر» جانشین او شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید