news-background
news-background

«لینا هیدی» و «سم ورتینگتون» به درام مستقل Gypsy Moon پیوستند

«لینا هیدی» ستاره‌ی سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، «سم ورتینگتون» بازیگر چندگانه‌ی «آواتار» (Avatar)، «دین اسکات واسکز»، و «باربارا هرشی» به فیلم درام مستقل «ماه جیپسی» (Gypsy Moon) که فیلمبرداری آن به تازگی در لس آنجلس به پایان رسیده پیوسته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هیدی نقش شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کند، یک رقصنده‌ که در شب آخرین رقصش باید جان پسر همسایه‌اش با بازی واسکز را از معشوق سابقش با بازی ورتینگتون نجات دهد. «لا لا آنتونی»، «کم گیگاندت»، «مارتین سنسمایر»، و «اما هولز» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. این فیلم با همکاری «پاپ فیلمز»، «اسکرین میدیا»، و «فورسایت اینترتینمنت» به تولید رسیده است.

«جیجی گستون» کارگردان فیلم است و می‌گوید: «می‌توان داستانی عالی نوشت اما بدون این افراد که به فیلم من اعتماد کردند تولیدش محقق نمی‌شد. لینا رؤیای مرا کامل کرد. مدت بسیار زیادی منتظر او ماندم. او سیندرلای من است که دقیقاً برای نقش جیپسی مناسب است.» گستون از مادر فقیدش جمله‌ای نقل می‌کند: «قوی باش. کنار نکش. هرگز رؤیایت را فراموش نکن.»

هیدی می‌گوید: «گستون فردی است که نمی‌توان به او نه گفت برای اینکه گرفتار شور و عشق او می‌شوید. بازگشت به یک فیلم مستقل مانند روزهای اول بازیگری‌ام لذت‌بخش بود. سریع پیش رفتن چیزی است که دوست دارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید