news-background
news-background

«لینا دانم» و فرزند «اوما تورمن» به فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو پیوستند

اضافه شدن بازیگران سرشناس به فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» استودیوی سونی همچنان ادامه دارد. «لینا دانم» بازیگر و نویسنده سریال «دختران»، «آستین باتلر»، «مایا هاک» و «لورنزو ایزو» بازیگر شیلیایی تازه‌ترین اسامی اضافه شده به فهرست بازیگران فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو» هستند.

این فیلم با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» به سال‌های دهه ۱۹۶۰ می‌رود، زمانی که «ریک دالتون» (دی‌کاپریو) ستاره سابق سریال‌های وسترن و بدلکار همیشگی او «کلیف بوث» (پیت) در تلاش برای بقا در هالیوودی هستند که دیگر به آنان بها نمی‌دهد. پلات فیلم شامل چندین روایت همزمان از آخرین روزهای عصر طلایی هالیوود می‌شود.

«مارگو رابی»، «تیموتی اولیفانت»، «لوک پری»، «دیمین لوییس»، «داکوتا فنینگ»، «ال پاچینو»، «امیل هرش»، «کلیفتون کالینز جونیور»، «تیم راث»، «مایکل مدسن»، «اسکوت مک‌نیری»، «کیت جفرسون»، و «نیکلاس هموند» سایر بازیگران این فیلم پرستاره‌اند.

«روزی روزگاری در هالیوود» اولین فیلم مهم برای دانم پس از شش سال بازی در سریال «دختران» شبکه HBO به شمار می‌رود. باتلر نیز به تازگی برای «جیم جارموش» در فیلم «مرده نمی‌میرد» در کنار «بیل ماری»، «تیلدا سوئینتون»، «آدام درایور»، و «سلینا گومز» جلوی دوربین رفته است.

«مایا هاک» فرزند دختر «ایتان هاک» و «اوما تورمن» ستاره فیلم «بیل را بکش» هم اخیراً در اقتباس سه قسمتی BBC از رمان «زنان کوچک» ظاهر شده و قرار است نقشی در فصل سوم سریال «اتفاقات عجیب» شبکه نت‌فلیکس داشته باشد.

تارانتینو هفته گذشته «مایک مو» را هم برای ایفای نقش «بروس لی» در نهمین فیلم خود برگزیده بود. «روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ جولای سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۳۶

با توجه به کست فیلم تا به این لحظه باید گفت منتظر ضعیفترین فیلم تارانتینو باید باشیم که فقط و فقط به فکر فروش بالای فیلمه

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲

بی صبرانه منتظر این فیلم هستم ولی وقتی یه فیلمی انقدر بزرگ میشه (ترکیب تعداد ستاره ها و کارگردانش) همیشه میترسم اونطور که باید خوب از آب درنیاد امیدوارم مثل نولان ناامیدم نکنه

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۳:۴۵

یعنی ساموئل ال جکسون توی این فیلم نیست ؟؟؟

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۴۰

بی نهایت منتظر دیدن این فیم هستم ترکیب برد پیت دی کاپیریو ال پاچینو خیلی خوفناکه

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۰۷

حتی اگر ناشناخته ترین بازیگرارو بیاره فیلمای تارانتینو همیشه ارزش دارن.................................

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۱۵

منم همین طور واقعا می خوام هر چه زود تر ببینمش

نمایش اسپویل