news-background
news-background

«لیلی جیمز» و «اما تامپسون» به اولین فیلم کارگردان Elizabeth پس از بیش از یک دهه پیوستند

«شکهار کاپور» کارگردان ۷۴ ساله هندی بیش از یک دهه است که فیلم بلندی به تولید نرسانده. این فیلمساز که با «الیزابت» (دانلود فیلم Elizabeth با لینک مستقیم) و «الیزابت: عصر طلایی» (دانلود فیلم Elizabeth: The Golden Age با لینک مستقیم) نامزد اسکار شده، از سال ۲۰۰۷ تاکنون بر روی فیلم بلندی کار نکرده اما این هفته گزارش شده است که فیلم کمدی-رمانتیک جدیدی تحت عنوان «چه ربطی به عشق دارد؟» (What’s Love Got To Do With It?) را با ستارگان هالیوود می‌سازد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «چه ربطی به عشق دارد؟» قرار است «لیلی جیمز»، «اما تامپسون» و «شزاد لطیف» نقش‌آفرینی کنند. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده جز این که در لندن و جنوب آسیا روی می‌دهد. «جمایما خان» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی فیلم خواهد بود.

جیمز بیشتر برای بازی در فیلم «بیبی درایور» (Baby Driver) شناخته می‌شود و اخیراً در بازسازی «ربکا» (Rebecca) نت‌فلیکس در مقابل «آرمی همر» ظاهر شده است. تامپسون از سوی دیگر بازیگری برنده‌ی اسکار برای فیلم‌های «هاواردز اند» (Howard's End) و «عقل و احساس» (Sense and Sensibility) است و اخیراً در فیلم‌های «آخر شب» (Late Night)، «آخرین کریسمس» (Last Christmas) و «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» (Men in Black: International) نقش‌آفرینی کرده. فیلم بعدی تامپسون نیز لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) دیزنی خواهد بود.

تاریخ فیلمبرداری و پخش «چه ربطی به عشق دارد؟» هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید