news-background
news-background

«لیسا کودرو» در کمدی Better Nate Than Ever دیزنی+ بازی می‌کند

«لیسا کودرو» ستاره سریال «دوستان» (Friends) اولین ستاره‌ای است که به سریال کمدی موزیکال «نیت بهتر است تا هیچ‌وقت» (Better Nate Than Ever) به تهیه‌کنندگی «مارک پلات» اضافه شده است. پلات یکی از تهیه‌کنندگان «لا لا لند» (La La Land)، «مری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns) و «کروئلا» (Cruella) بوده است.

«تیم فدرل» نویسنده انیمیشن «فردیناند» (Ferdinand) که اخیراً «موزیکال دبیرستان» (High School Musical: The Musical: The Series) را برای دیزنی نوشته، از رمانش در مورد «نیت فاستر» ۱۳ ساله که به همراه بهترین دوستش لیبی مخفیانه وارد یک آدیشن موزیکال بزرگ می‌شوند، اقتباس خواهد کرد.

کودرو در این سریال نقش خاله/عمه نیت را بازی می‌کند که مدت‌هاست ناپدید بوده و ماجراجویی نوجوان را به هم می‌ریزد، اما کاشف به عمل می‌آید که این دو برای تحقق رؤیاهایشان به یکدیگر احتیاج دارند. فیلمبرداری این پروژه در نیویورک در حال انجام است، اما گزارش شده که کودرو در این پروژه استعدادهای خوانندگی‌اش را نشان نخواهد داد.

کودرو اخیراً در ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران «دوستان» (Friends Reunion)، «خانه‌خراب» (Housebroken) و فصل دوم «حس خوب» (Feel Good) نت‌فلیکس دیده شده و در انیمیشن «بچه رئیس ۲» (Boss Baby 2) صداپیشگی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید