news-background
news-background

«لیدی گاگا» در فیلم بعدی خود با «ریدلی اسکات» همکاری می‌کند

«لیدی گاگا» در اولین فیلم بلندش پس از «ستاره‌ای متولد شده است» که برای او نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن و جایزه‌ی بهترین ترانه‌ی اریجینال را به همراه داشت، برای «ریدلی اسکات» جلوی دوربین می‌رود.

«لیدی گاگا» این بار با درامی جنایی به کارگردانی «ریدلی اسکات» به سینما بازمی‌گردد. او در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده، نقش «پاتریزیا رجانی»، همسر سابق «مائوریتزیو گوچی» را بازی می‌کند که نوه‌ی مؤسس امپراطوری گوچی بود. عنوان فیلم هنوز مشخص نیست اما گزارش شده است که داستان در مورد محاکمه‌ی رجانی به اتهام مقدمه‌چینی برای ترور مائوریتزیو در سال ۱۹۹۵ است. او به ۱۸ سال حبس محکوم و در سال ۲۰۱۶ آزاد شد.

این پروژه اولین فیلم «لیدی گاگا» پس از «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) به کارگردانی «بردلی کوپر» است که برای خواننده‌ی پاپ اسکار بهترین ترانه‌ی اریجینال را به همراه داشت. او در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول رقابت را به «الیویا کولمن» بازیگر «سوگلی»‌ واگذار کرد.

این درام در استودیوهای بزرگ از جمله فاکس و دیزنی به فروش گذاشته می‌شود. نویسندگی فیلمنامه به «روبرتو بنتیونا» سپرده شده تا از کتابی به قلم «سارا گی فوردن» اقتباس کند. اسکات این فیلم را پس از کارگردانی «آخرین دوئل» که در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد فیلمبرداری خواهد کرد.

رجانی که به تومر مغزی مبتلا شده و همسرش او را ترک کرده بود، آدمکشی اجیر می‌کند تا مائوریتزیو را به قتل برساند. رسانه‌ها در زمان برگزاری محاکمه به او لقب «بیوه‌ی سیاه» داده بودند. این پروژه از چندین سال قبل در حال توسعه است و بازیگرانی چون «پنه‌لوپه کروز» در سال ۲۰۱۲ به آن ملحق شدند. کروز اخیراً در مینی‌سریال «ترور جانی ورساچه» شبکه‌ی FX در نقش «دوناتلا ورساچه» بازی کرده است.

«ریدلی اسکات» به زودی فیلم «آخرین دوئل» را با «آدام درایور»، «مت دیمن»، «بن افلک»، و «جودی کومر» را تولید می‌کند. آخرین فیلم اسکات «همه‌ی پول‌های دنیا» بود که به خاطر حضور «کوین اسپیسی» متهم به آزار جنسی و «میشل ویلیامز» که مدعی شد دستمزد کمی دریافت کرده، با حواشی مختلف روبرو شد. اسکات باید دنباله‌ی «گلادیاتور» را هم تولید کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۱۷

از سینما بزن بچاک ، زنیکه اول اومد گند زد به پاپ و راک ، الانم اومده گند بزنه به تلوزیون و سینما

نمایش اسپویل