news-background
news-background

«لیدی گاگا» در مصاحبه با «اپرا» از تجربه تجاوز در ۱۹ سالگی گفت

 

گاگا از «فروپاشی کامل روانی» پس از تجربه تجاوز در نوجوانی گفته است.

 

«لیدی گاگا» در مصاحبه با «اپرا وینفری» در سریال جدید «منی که نمی‌توانی ببینی» (The Me You Can't See) اپل تی‌وی‌+ از تجربه تجاوز جنسی در سنین نوجوانی گفته است.

در اولین قسمت از این سریال پنج اپیزودی به تهیه‌کنندگی «اپرا وینفری» و «پرنس هری»، گاگا ۳۵ ساله به وینفری می‌گوید چگونه وقتی ۱۹ ساله و جویای نام در عرصه موسیقی بوده، پس از تجاوز یک پرودوسر موسیقی به «فروپاشی کامل روانی» رسیده است. گاگا می‌گوید:‌ «در این صنعت کار می‌کردم وقتی که یک پرودوسر به من گفت: «لباست را در بیاور.» مخالفت کردم. از آنجا رفتم، اما بعد به من گفتند که همه موسیقی‌های من را خواهند سوزاند. دست بردار نبودند. دست از خواهش برنداشتند و من فقط خشکم زده بود و... حتی به یاد نمی‌آورم.»

گاگا که در گذشته نیز از تجربه آزار جنسی گفته بود اضافه می‌کند: «اسم آن فرد را نمی‌گویم. این جنبش «من هم» (MeToo) را درک می‌کنم، درک می‌کنم که بعضی افراد مشکلی با آن ندارند، اما من نه. هرگز نمی‌خواهم با آن فرد دوباره مواجه شوم.»

گاگا ادامه می‌دهد: «این سیستم بسیار متجاوزانه و خطرناک است. ابتدا، دردی بی‌حد و اندازه احساس کردم اما بعد بی‌حس شدم. تا چندین و چند هفته بعد ناخوش بودم و بعد متوجه شدم که همان درد و رنجی است که وقتی آن فرد به من تجاوز کرد و مرا در حالی که باردار بودم گوشه‌ای رها کرد. در خانه والدینم بودم چون بیمار بودم و حالت تهوع داشتم، چون با من بدرفتاری شده بود.»

گاگا اضافه می‌کند: «تا چند سال، آن دختر سابق نشدم. درد را به همان شکلی حس می‌کردم که وقتی به من تجاوز شد حس کرده بودم. اسکن‌ها و ام‌آر‌آی‌های بسیاری داشتم اما آن‌ها چیزی پیدا نمی‌کردند. اما بدن شما فراموش نمی‌کند.»

گاگا که در سال ۲۰۱۲ بنیاد «همین‌گونه متولد شده‌ام» (Born This Way) را برای افرادی که با مشکلات روانی دست به گریبانند تأسیس کرده، اعتراف می‌کند که از زمان کودکی با مشکلات روانی مواجه است: «پیش‌تر جیغ می‌زدم و خودم را به دیوار می‌کوبیدم. می‌دانید چرا نباید خودتان را زخم کنید؟ می‌دانید چرا نباید خودتان را به دیوار بکوبید؟ می‌دانید چرا نباید به خودتان صدمه بزنید؟ چون حس بدتری پیدا می‌کنید. فکر می‌کنید که حس بهتری خواهد داشت. اما کمکی نمی‌کند. همیشه به مردم می‌گویم: «با یک نفر حرف بزنید، چیزی را به دیگران نشان ندهید.»

گاگا می‌گوید فرایند التیام به کندی پیش می‌رود: «حتی اگر شش ماه فوق‌العاده سپری کنم، با یک بار حس بد داشتن تحریک خواهد شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳

نمیدونم چرا حس میکنم فقط تنها به من تجاوز نشده دور از شوخی چی شد که همه یه جا صداشون در اومده شرقی و غربی همشون پشت به پشت

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۲۰

همین که اسم از کسی نیاورده کافیه که حرفشو باور کنم مثل بقیه دنبال جلب توجه و شهرت و پول و ... نیست فقط میخواد تجربشو انتقال بده

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۱۴

دلیلی واسه دروغ گفتن نداره هم معروفه هم تو کارش موفق و تو فیلد خودش جزو بهتریناست نه مثل بقیه تو این چند سال که اسمشونو برای اولین بار زمانی میشنویم که دارن به یکی اتهام میزنن

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۰

اتفاقا همین که اسمی نیاورده باید شک کرد چون از اون طرف کسی نمیتونه از دروغی که گاگا گفته دفاع کنه.nیادمون نره که لیدی گاگا موقع ریاست جمهوری جو بایدن کنارش وایستاده بود و پرنس هری و انگلستان هم موضع اش معلومه.nما یک عمر تحت سیستم دروغین داخلی زندگی کردیم دیگه نباید سیستم دروغین قدرتمندان دنیا که رسانه دستشونه اللخصوص چپ ها رو به راحتی باور کنیم.

نمایش اسپویل