news-background
news-background

«لوکا گوادانینو» بازسازی Scarface را با فیلمنامه «برادران کوئن» کارگردانی می‌کند

گوادانینو یک فیلم گانگستری را به برنامه‌ی فشرده‌اش اضافه کرد.

«لوکا گوادانینو» پروژه‌ی دیگری به برنامه‌های آینده‌اش افزود. «ورایتی» گزارش می‌دهد که کارگردان «مرا به نام خود بخوان» (دانلود فیلم Call Me By Your Name با لینک مستقیم) قرار است بازسازی «صورت زخمی» (دانلود فیلم Scarface با لینک مستقیم) را برای استودیوی یونیورسال کارگردانی کند. آخرین نسخه‌ از فیلمنامه توسط «جوئل کوئن» و «ایتان کوئن» به نگارش درآمده است. «گرث دانت-الکوسر»، «جاناتان هرمان»، و «پل آتاناسیو» نسخه‌های پیشین فیلمنامه را ویرایش کرده بودند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان جنایی «صورت زخمی» بارها در سینما روایت شده، از فیلم «هاوارد هاکس» در سال ۱۹۳۲ با بازی «پل مونی» گرفته تا روایت «برایان دی پالما» با بازی «ال پاچینو» و «میشل فایفر» که در سال ۱۹۸۳ ساخته شد و داستانش در میامی می‌گذشت. نسخه‌ی گوادانینو بنابر نوشته‌ی ورایتی این بار در لس‌انجلس می‌گذرد.

این اولین بار نیست که گوادانینو وارد عرصه‌ی بازسازی فیلم می‌شود و در سال ۲۰۱۸ فیلم «سوسپیریا» (دانلود فیلم Suspiria با لینک مستقیم) به کارگردانی «داریو آرجنتو» را با بازی «داکوتا جانسون» بازسازی کرد. «صورت زخمی» تنها پروژه‌ی گوادانینو در حال حاضر نیست و این فیلمساز مراحل پس از تولید مینی‌سریال «ما همینیم که هستیم» (دانلود سریال We Are Who We Are با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO را پشت سر می‌گذارد که داستانی در ایتالیا با بازی «آلیس براگا» روایت می‌کند. او علاوه بر این، فیلم «سالار مگس‌ها» (Lord of the Flies) را هم برای برادران وارنر می‌سازد و از کتاب «ویلیام گلدینگ» اقتباس می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

گوادانینو همچنان بر روی دنباله‌ی «مرا به نام خود بخوان» با عنوان «مرا بیاب» (Find Me) هم کار می‌کند و سرگذشت الیو و الیور را پی می‌گیرد که در پایان فیلم اول از هم جدا شدند. این کارگردان نامزد اسکار اخیراً گفته است که پیش از پاندمی کرونا خود را آماده می‌کرده تا به آمریکا سفر کند و به ملاقات چند نویسنده برای نگارش فیلمنامه‌ی دنباله برود: «متأسفانه همه‌چیز لغو شد. همکاری با «تیموتی شلمی»، «آرمی همر»، «مایکل استالبرگ»، «استر گارل» و دیگر بازیگران افتخار بزرگی است. همگی آن‌ها در قسمت دوم حاضر خواهند بود.»

«دیلن کلارک» و «اسکات استوبر» تهیه‌کنندگان بازسازی «صورت زخمی» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸

واقعا نمیدونید چرا میخوان بازسازی کنن ؟؟ پول فرزاندنم پول پول پول

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۲

واقعا چرا اینکار رو میکنن . این فیلم هیچ جایگزین نداره و تمام و کمال هست .دیگه فقدان موضوع تو فیلما باعث شده هی بیفتن به جون فیلم های خوب گذشته

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸

چقدر بد که فیلم فوق العاده ای مثل صورت زخمی با بازی شاهکار آل پاچینو بخواد دوباره ساخته بشه هرچند که برادران کوئن کارشون عالیه اما بعید میدونم فیلم خوبی از آب در بیاد. چون فیلم قبطی خیلی خوب بوده. برادران کوئن به تازگی افت کردن. تازه خودشونم کارگردان نیستن. اصلاً کی میخواد بعد از آل پاچینو نقش تونی مونتانا رو بازی کنه!!!

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۲۹

واقعا نمی فهمم چرا وقتی یه شاهکار میسازن دوباره میخواد فیلم بازسازی کنن مثلا کی میتونم مثل آل پاچینو اینقدر قوی بازی کنه حالا این فیلمم میاد یه فیلم مزخرف میشه چون همه اسکار فیس فقط با آل پاچینو میشناسم و هیچ بازیگریم نمی دونه اینقدر خوب بازی کنه

نمایش اسپویل