news-background
news-background

«لوسی لیو» از توهین‌های غیرقابل‌قبول و نابخشودنی «بیل ماری» در حین فیلمبرداری فیلم Charlie's Angels می‌گوید

لیو فاش می‌کند: «نیازی نیست که کسی را تحقیر یا خوار کنید. حاضر نیستم کوتاه بیایم و نیامدم.»

«لوسی لیو» در مصاحبه با پادکست «لس‌آنجلس تایمز» برخورد شدیدی با «بیل ماری» در حین فیلمبرداری فیلم اکشن «فرشتگان چارلی» (Charlie's Angels) را فاش کرده است. لیو یکی از نقش‌های اصلی آن فیلم را در مقابل «کامرون دیاز» و «درو بریمور» بازی کرد، در حالی که ماری در نقش مکمل «باسلی» ظاهر شد. پیش‌تر این شایعه منتشر شده بود که ماری لیو را «یک بازیگر تلویزیونی» خوانده است. لیو جزئیاتی از رفتار ماری را افشا نمی‌کند اما می‌گوید از توهین‌های «غیرقابل‌قبول و نابخشودنی» استفاده کرده است.

لیو می‌گوید: «وقتی در حال بازی در یکی از صحنه‌ها بودیم، بیل شروع کرد به توهین پرتاب کردن، وارد جزئیاتش نمی‌شوم اما همچنان ادامه داشت و ادامه داشت. فکر می‌کردم: «عجب، به نظر می‌رسد که یک راست به من نگاه می‌کند.» باورم نمی‌شد که [آن حرف‌ها] را به من بزند، چون در آن زمان چه کار مهمی کرده بودم؟»

لیو ادامه می‌دهد: «به معنای واقعی کلمه نگاهی به اطرافم انداختم یعنی فکر می‌کردم با چه کسی حرف می‌زند؟ گفتم: «معذرت می‌خواهم. با هم هستید؟» و واضح بود که هست چون بعد تبدیل شد به ارتباط رو در رو. بعضی از توهین‌هایش غیرقابل‌قبول و نابخشودنی بودند و من قرار نبود همان‌جا بنشینم و چیزی نگویم. بنابراین بله، از خودم دفاع کردم، و پیشمان نیستم. چون مهم نیست سطح شما چقدر پایین‌تر است یا اهل کجا هستید، نیازی نیست که کسی را تحقیر یا خوار کنید. حاضر نیستم کوتاه بیایم و نیامدم.»

ماری در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» از این تنش گفته بود: «ببینید، اگر با من کار کنید و غیرحرفه‌ای باشید کاملاً شما را رد خواهم کرد... وقتی رابطه ما حرفه‌ای است، و کارتان را انجام نمی‌دهید، پس بهتر است فراموشش کنید.»

لیو در این مصاحبه می‌گوید هیچ کدورتی میان او و ماری باقی نمانده است: «هیچ کدورتی با بیل ماری ندارم. در اپیزود دیدار مجدد «اس‌ان‌ال» او را ملاقات کردم، و او پیش من آمد و کاملاً خوش‌برخورد بود. اما قرار نیست یکجا بنشینم و پذیرای توهین‌ها باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید