news-background
news-background

حتی «لورنس فیشبورن» نمی‌داند «مورفیوس جوان» در Matrix 4 حضور دارد یا نه

فیشبورن و «هوگو ویوینگ» تنها بازیگران سه‌گانه‌ی «ماتریکس» هستند که در قسمت چهارم فیلم حضور ندارند.

 

وقتی برادران وارنر تابستان سال ۲۰۱۹ تأیید کرد که قسمت چهارم «ماتریکس» (دانلود فیلم The Matrix 4 با لینک مستقیم) را با «کیانو ریوز»، «کری آن ماس»، و «لانا واچوفسکی» به عنوان نویسنده و کارگردان می‌سازد، شایعه‌ی وجود عنصر سفر در زمان و نسخه‌ی جوان شخصیت «مورفیوس» به گوش رسید. داستان «مورفیوس» جوان از وقتی شنیده شد که گزارش می‌شد «مایکل بی. جوردن» یکی از گزینه‌های بازی در این نقش است. جوردن به «ماتریکس ۴» ملحق نشده اما شایعه‌ی بازی «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر سریال «واچمن» (دانلود سریال Watchmen با لینک مستقیم) و فیلم «کندی‌من» (دانلود فیلم Candyman با لینک مستقیم) در این نقش هنوز ادامه دارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«لورنس فیشبورن» که در سه‌گانه‌ی ابتدایی «ماتریکس» نقش «مورفیوس» را بازی کرد، یکی از بازیگرانی است که در قسمت چهارم هیچ مشارکتی نداشته. او در مصاحبه با «والچر» فاش کرده که از او برای بازی در قسمت جدید دعوت به عمل نیاورده‌اند، اما اضافه می‌کند که برای سازندگان آرزوی موفقیت می‌کند و امیدوار است که فیلمی فوق‌العاده بسازند.

فیشبورن در مصاحبه‌ی جدیدی با «اینترتینمنت تونایت» دوباره برای گروه «ماتریکس ۴» آرزوی موفقیت می‌کند. حتی اگر در این فیلم شخصیت «مورفیوس» به طریقی بازگردد، فیشبورن می‌گوید در این رابطه به او چیزی نگفته‌اند. او می‌افزاید: «هیچ چیزی نمی‌دانم. هیچ متنی نخوانده‌ام. از من نخواستند که به آن‌ها ملحق شوم که البته هیچ اشکالی ندارد. امیدوارم که فیلم شگفت‌انگیزی باشد و مخاطبین را راضی کند و مردم دوستش داشته باشند.»

با اضافه شدن ریوز، ماس و واچوفسکی، تنها فیشبورن و «هوگو ویوینگ» از ستارگان سه‌گانه به قسمت چهارم نپیوسته‌اند. ویوینگ در ماه ژانویه فاش کرده بود که به علت برنامه‌های فشرده‌اش موفق به بازی در «ماتریکس» نشده. او در قسمت‌های قبلی نقش «مأمور اسمیت» را بازی کرده بود. برخلاف فیشبورن، به نظر می‌رسد که سازندگان به ویوینگ پیشنهاد بازی داده‌اند.

«ماتریکس ۴» بهار سال ۲۰۲۲ توسط برادران وارنر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید