news-background
news-background

«لوئی سی.‌کی.» پس از بازگشت به صحنه استند-آپ به شوخی‌های جنسی ادامه داد

«لوئی سی‌کی» پس از بازگشت به صحنه‌های استند-آپ در نیویورک، با رابطه جنسی با زنان جوان‌تر و مسائل جنسی دیگر شوخی کرد. این کمدین ۱۳ آگست در سالن نمایش هولو نیویورک، روی صحنه رفت، در حالی که به نوشته «هالیوود ریپورتر» برخلاف سال ۲۰۱۸ با تجمع اعتراض‌آمیزی مواجه نبود.

در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است که سی‌کی با تابلو عظیمی پشت سرش که واژه «ببخشید» (SORRY) روی آن درج شده بود اجرایش را آغاز کرده است: «صحنه هم حاوی لحظاتی بود که از خود-آگاهی کامل در مورد ابری که بالای سرش قرار گرفته نشان داشت و هم از فقدان آن. اما وضعیت دوم در حین بیان شوخی‌های جنسی او که با پوزیشن جنسی محبوبش آغاز شد و سپس به بخشی نیمه-بلند در مورد پدوفایل‌ها رسید غالب بود...»

سی.‌کی. در سال ۲۰۱۷ پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه او موقتاً از استند-آپ کناره‌گیری کرده بود از این هفته تور بزرگ کمدی جدیدی در ایالات متحده برگزار کرده است. با این تور سی.‌کی. برای بیش از ۵۰ اجرا در ۳۰ شهر روی صحنه خواهد رفت که اولین آن‌ها جمعه ۱۳ آگست در نیویورک و آخرین آن‌ها ۱۱ دسامبر در بوستون است.

این کمدین که شش جایزه امی را در کارنامه دارد با ارسال نامه‌ای به هوادارانش برگزاری این تور را تأیید کرد: «واقعاً مشتاق دیدن چهره‌های شما هستم تا شوخی‌ها و ماجراهای نسبتاً بی‌ادبانه‌ای را بازگو کنم.»

در سال ۲۰۱۷ «نیویورک تایمز» گزارش داد که خالق سریال «لوئی» (Louie) به پنج زن آزار جنسی رسانده و در مقابل آن‌ها دست به خودارضایی زده است. سی.کی. در آن زمان این اتهامات را پذیرفت و با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی غیرمستقیمی کرد. تور این کمدین در سال ۲۰۲۰ به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی کنسل شد اما در استند-آپ «ارادتمند لوئی سی‌کی» (Sincerely Louis CK) با اتهامات آزار جنسی مطرح شده علیه خودش شوخی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید