news-background
news-background

«لوئی سی.کی.» پس از یک سال تور استند-آپ کمدی در سراسر آمریکا برگزار می‌کند

«لوئی سی.‌کی.» کمدین جنجالی که انتشار گزارش‌هایی در مورد آزارهای جنسی در سال ۲۰۱۷ به نابودی حرفه‌اش انجامید، از هفته آینده تور بزرگ کمدی جدیدی در ایالات متحده برگزار خواهد کرد. این تور هفته آینده با اجرایی دو-شبه در سالن تئاتر هولو نیویورک آغاز خواهد شد.

سی.‌کی. با این تور برای بیش از ۵۰ اجرا در ۳۰ شهر روی صحنه خواهد رفت که اولین آن‌ها جمعه ۱۳ آگست در نیویورک و آخرین آن‌ها ۱۱ دسامبر در بوستون است. دیگر ایستگاه‌های سی‌.کی در این تور فیلادلفیا، کلیولند، شیکاگو، اوکلاهوما و بسیاری دیگر خواهد بود. این استند-آپ کمدین با ارسال نامه‌ای به هوادارانش برگزاری این تور را تأیید کرده است.

در بخشی از این ایمیل آمده است: «سلام به همین فردی که هستی. این نامه را امروز خطاب به شما می‌نویسم چون قرار است توری در سراسر ایالات متحده آمریکا داشته باشم و در سالن‌های تئاتر شهرهای مختلف استند-آپ کمدی اجرا کنم.»

سی‌.کی. در ادامه می‌نویسد متوجه است که پاندمی هنوز در کشورش و سایر نقاط دنیا ادامه دارد: «باید دید چگونه پیش خواهد رفت. هدف ما این است که همه برنامه‌ها را اجرا کنیم. با مقامات همه شهرها همکاری خواهیم کرد تا استانداردهای بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم. مثل دیگران، باید تحت این شرایط هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.»

این کمدین که شش جایزه امی را در کارنامه دارد در پایان می‌نویسد: «واقعاً مشتاق دیدن چهره‌های شما هستم تا شوخی‌ها و ماجراهای نسبتاً بی‌ادبانه‌ای را بازگو کنم.»

در سال ۲۰۱۷ «نیویورک تایمز» گزارش داد که خالق سریال «لوئی» (Louie) به پنج زن آزار جنسی رسانده و در مقابل آن‌ها دست به خودارضایی زده است. سی.کی. در آن زمان این اتهامات را پذیرفت و با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی غیرمستقیمی کرد. تور این کمدین در سال ۲۰۲۰ به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی کنسل شد اما در استند-آپ «ارادتمند لوئی سی‌کی» (Sincerely Louis CK) با اتهامات آزار جنسی مطرح شده علیه خودش شوخی کرد.

کمدین ۵۳ ساله در استند-آپ «ارادتمند لوئی سی.کی.» می‌گوید: «اگر بخواهید با فرد دیگری این کار را انجام دهید، باید ابتدا از او درخواست کنید. اما اگر پاسخ مثبت دهند نباید فوراً دست به کار شوید. باید چندین بار بررسی کنید. معمولاً احساسات افراد روشن نیست. مردها آموخته‌اند که از رضایت زن اطمینان حاصل کنند. اما مشکل اینجاست که زنان می‌دانند چگونه خودشان را راضی نشان دهند وقتی که راضی نیستند.»

سی‌کی فراتر می‌رود و در ادامه اجرا زنان قربانی آزار جنسی را با بردگانی که به کار اجباری گماشته می‌شدند مقایسه می‌کند: «به سرودهای روحانی سیاه‌پوستان شبیه است. یعنی گذاشتن فرض بر رضایت زن مانند این است که آن‌ها آواز برده‌ها در حین کار را شنیده باشند و تو بگویی: «به برده‌ها خوش می‌گذرد.»»

بهار سال گذشته «تایم» گزارش داد که کمپین انتخاباتی «جو بایدن» کمک مالی ۲۸۰۰ دلاری «لوئی سی.‌کی.» را نپذیرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید