news-background
news-background

«لوئی سی.کی»: به ادامه سریال «لوئی» فکر نمی‌کنم

از آخرین فصل سریال «لوئی» حدود دو سال می‌گذرد و شبکه FX هنوز در مورد تمایل «لوئی سی.‌کی» نویسنده و کارگردان سریال برای تولید یک فصل دیگر خبری منتشر نکرده است. گرچه سی.‌کی بعد از سریال لوئی، سرگرم پروژهای زیادی از جمله تهیه‌کنندگی سریال «چیزهای بهتر» (Better Things)، ساخت شوی تئاترگونه «هوراس و پیت»، سریال انیمیشن درحال تولید «پلیس‌ها» (The Cops) برای شبکه TBS و چندین پروژه دیگر بوده، اما بنابر اظهارات تازه سی.‌کی، مشغله زیاد علت اصلی ادامه پیدا نکردن سریال لوئی نبوده است.

سی.‌کی روز چهارشنبه حین برگزاری کنفرانس انجمن منتقدین تلویزیونی در بورلی هیلز کالیفرنیا در این‌باره گفت: «به آن ورژنی از لوئی که از شبکه FX پخش شد فکر نمی‌کنم، و در آینده عیناً به ساخت همان ورژن اقدام نخواهم کرد، چرا که مدتی است دیگر آن آدمی که تیشرت سیاه می‌پوشید و دو بچه کوچک داشت نیستم، آن بچه‌ها دیگر بزرگ شده‌اند. همیشه با خودم می‌گویم اگر بخواهم دوباره لوئی را بسازم، به ورژن متفاوتی از آن بازمی‌گردم. نمی‌دانم ادامه سریال را خواهم ساخت یا نه... زیاد به آن فکر نمی‌کنم.»

در سریال «لوئی»، سی.‌کی ورژن تخیلی خودش را بازی می‌کرد، کمدین و پدری با دو دختر خردسال که در شهر نیویورک روزگار می‌گذراند.

در ادامه کنفرانس مدیر عامل شبکه FX درباره احتمال ساخته شدن فصل‌های بعدی لوئی توضیح داد که: «واقعاً خبر تازه‌ای از فصل ششم برای ارائه وجود ندارد. فکر می‌کنم احتمال اینکه هرگز فصل دیگری از لوئی ساخته نشود وجود دارد، ضمن آنکه این احتمال وجود دارد که در 30 سال آینده چهار یا پنج فصل دیگرش را ببینیم.»

سی.‌کی که در پنل سریال «چیزهای بهتر» در کنار «پاملا ادلون» حضور یافته بود گفت: «از تولید برنامه‌های تلویزیونی لذت می‌برم، و در حال حاضر در تهیه سریال پاملا همکاری می‌کنم. به اعتقاد من بهترین سریال درحال پخش تلویزیون همین سریال است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید