news-background
news-background

«لوئی سی.کی.» با دو استند-آپ دیگر به نتفلیکس می‌آید

نتفلیکس حق پخش دو اجرای بعدی «لوئی سی.کی» را بدست آورد. اجرای اول که «2017» نام گرفته، و در واشنگتن دی.سی تصویربرداری شده، 4 آپریل از طریق نتفلیکس در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

سی.کی با سرویس‌های استریم بیگانه نیست. او در سال 2011 ویژه برنامۀ استند-آپی با نام «زنده از سالن بیکن» را به قیمت 5 دلار از طریق وبسایت شخصی‌اش منتشر کرده بود، ضمن اینکه قبلاً چندین اجرای استند-آپ از او روی سرویس نتفلیکس وجود داشت. استندآپ «2017» اولین اجرای سی.کی. است که منحصراً از طریق نتفلیکس منتشر می‌شود. مجموعۀ بی‌نظیر و استثنایی «هوراس و پیت»، آخرین اثر تلویزیونی او نیز که تماماً با هزینۀ شخصی او ساخته شده بود، از وبسایت louisck.net به فروش گذاشته شد، سریالی که ادامۀ آن با توجه به شکست تجاری اش، همچنان در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.

نتفلیکس اخیراً سرمایۀ زیادی به بخش کمدی و استند-آپ اختصاص داده است. آن‌ها برای دو اجرای «کریس راک» 40 میلیون هزینه پرداخته‌اند، با «امی شومر» قرارداد بسته‌اند، قرارداد دیگری با «دیو شاپل» برای سه استندآپ به امضاء رسانده‌اند، و «جری ساینفیلد» را هم از سرویس استریمینگ سونی به یغما برده‌اند.

سی.کی علاوه بر این استندآپ‌ها، باید در سریال انیمیشن «پلیس‌ها» برای شبکۀ TBS صداپیشگی کند، و در تهیۀ سریال‌های «وان می سی سی پی» برای آمازون، و کمدی‌ «چیزهای بهتر» برای شبکۀ FX مشارکت کند. با این همه، همچنان باید برای دیدن فصل جدید سریال «لویی» منتظر بمانیم، سریالی که گویا به این زودی‌ها قصد بازگشت به تلویزیون را ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید