news-background
news-background

رونمایی از لهجه‌ی آمریکایی «دنیل کرگ» در تریلر جدید Knives Out

«دنیل کرگ» در فیلم «شمشیرهای از رو بسته» (Knives Out) به کارگردانی «رایان جانسون» نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که به دنبال حل یک معمای قتل در خانواده‌ای ثروتمند است. تریلر جدید فیلم که روز گذشته منتشر شد کرگ را با لهجه‌ی جنوبی نشان می‌دهد.

«هارلن ترومبی» نویسنده‌ و ریش‌سفید یک خانواده‌ی ثروتمند است که به شکل مرموزی کشته می‌شود. فیلم جدید «رایان جانسون» کارگردان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و سه‌گانه‌ی جدید این مجموعه، مملو از لحظات پرتنش و کنایه‌هایی به نظر می‌رسد که هر از اعضای خانواده برای بی‌گناه نمایاندن خود می‌زنند.

در این فیلم پرستاره چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون «مایکل شنان»، «جیمی لی کورتیس»، «کریس اوانز» و «تونی کولت» را شامل می‌شود که در کنار کرگ ایفای نقش کرده‌اند. اوانز در مورد نقش خود می‌گوید: «بازی در نقش شخصیتی که کمی فرومایه‌تر است خوشایند بود. همیشه فرصت بازی در نقش شخصیت‌های نفرت‌انگیز پیش نمی‌آید، بنابراین بله، لذت‌بخش بود.»

«شمشیرهای از رو بسته» در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شد و منتقدین نقدهای پرشوری در ستایش آن نوشتند. «تریکا تاتل» دبیر مؤسسه‌ی فیلم بریتانیا در مورد اثر جدید جانسون می‌گوید: «با «شمشیرهای از رو بسته»، جانسون یک اثر جنایی خلق کرده که به شکلی شیطان‌صفتانه هوشمندانه است و به طرز شرورانه‌ای سرگرم‌کننده. بازیگران در بالاترین سطح قرار دارند و نویسندگی آن باعث می‌شود لحظات پایانی را دائماً پیش‌بینی کنید.»

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته پوسترهای جدیدی از فیلم منتشر شد که از این صفحه قابل مشاهده است. «شمشیرهای از رو بسته» در تاریخ ۲۹ نوامبر (جمعه، ۸ آذر ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید