news-background
news-background

«لری کینگ» مجری باسابقه آمریکایی درگذشت

به‌روزرسانی: خانواده «لری کینگ» شنبه ۲۳ ژانویه در شبکه‌های اجتماعی تأیید کردند که این مجری باسابقه در سن ۸۷ سالگی درگذشته است.

پیش‌تر: «لری کینگ» به دنبال ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های لس‌آنجلس بستری شده است. این مجری ۸۷ ساله‌ی کهنه‌کار به دیابت نیز مبتلا است و چند حمله‌ی قلبی را تجربه کرده است. «سی‌ان‌ان‌» گزارش می‌دهد که کینگ بیش از یک هفته است که در بیمارستان سیدرز-ساینای لس‌آنجلس بستری شده است. «شان کینگ» همسر ۶۱ ساله‌ی «لری کینگ» و دیگر اعضای خانواده‌ی او طبق پروتکل‌های بیمارستان امکان ملاقات را به دست نیاورده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ای‌بی‌سی» گزارش داده است: «لری کینگ در چند سال گذشته با مشکلات جسمی متعددی دست به گریبان بوده و به سختی با این بیماری می‌جنگد، او یک قهرمان است.» کینگ و همسرش در سال ۲۰۱۹ تا مرز جدایی پیش رفته بودند. او در سال ۲۰۲۰ دو فرزندش را در یک ماه از دست داده است. اندی پسر ۶۵ ساله‌ی کینگ در اثر عارضه‌ی قلبی و دختر ۵۲ ساله‌اش چایا از سرطان ریه از دنیا رفتند و پدر خانواده به علت مشکلات جسمانی موفق به حضور در مراسم تدفین پسرش نشد.

کینگ از سال ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۲ مجری برنامه‌ی «لری کینگ زنده» (Larry King Live) در شبکه‌ی سی‌ان‌ان بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۰۷

فقط مصاحبه‌ش با احمدی‌نژاد که از جواب‌های احمدی‌نژاد عصبی شد :))))

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۳۶

خفه شد حرفشو پس گرفت؟ :)))) lol

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۲۸

یادش به خیر در جواب احمدی نژاد که گفت هولکاست وجود نداره گفت پس پسر عموی من چی شده کجاست الان احمدی خفه شد حرفشو پس گرفت

نمایش اسپویل