news-background
news-background

گزارشی از لایو دیوانه‌وار «تایکا وایتیتی» در اینستاگرام

ویدیوهای زنده در روزهای پاندمی کووید-۱۹ بخش عظیمی از زندگی روزمره را تشکیل می‌دهد. اما «تایکا وایتیتی» کارگردان «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) این بازی را وارد سطح تازه‌ای کرد. این کارگردان چهارشنبه شب قرار بود به همراه هواداران فیلم «ثور: رگنراک» (دانلود فیلم Thor: Ragnarok با لینک مستقیم) را به صورت زنده ببیند، اما در طول ویدیوی زنده‌ی دو ساعته‌اش هر کاری کرد جز تماشای این فیلم.

وایتیتی جدا از شوخی با «مارک رافلو»، «تسا تامپسون» ستاره‌ی فیلم «عشق و آذرخش» را به عنوان مهمان پذیرفت. تامپسون که قرار است برای بازی در نقش «والکری» بازگردد، اعتراف می‌کند که نسخه‌های اخیر فیلمنامه را نخوانده است. وایتیتی می‌گوید فیلمنامه‌ تاکنون پنج بار ویرایش شده و خطاب به تامپسون می‌گوید: «فیلمنامه حالا به بهترین شکل فراتر از انتظار شده. باعث می‌شود فکر کنید که «رگنراک» یک فیلم متوسط و محتاطانه است... در فیلم جدید به نظر می‌رسد که ما از مشتی بچه‌ی ۱۰ ساله ایده‌ خواستیم و همه‌ی آن‌ها را عملی کرده‌ایم.»

وایتیتی سپس واژه‌های هیجان‌انگیزی را برای هواداران دنیای مارول به زبان می‌آورد: کوسه‌ی فضایی. او ادامه می‌دهد: «کوسه‌های فضایی را جستجو کنید تا برای‌تان روشن شود.» هرچند وایتیتی در مصاحبه‌هایش شوخی‌های عجیبی می‌کند اما ایده‌ی کوسه‌های فضایی می‌تواند جذاب باشد. جدا از این ایده‌ی دیوانه‌وار و تصویری از فیلمنامه‌ی غیرواقعی «عشق و آذرخش» که جمله‌ای از «تونی استارک» در آن دیده می‌شد با این مضمون که همه‌ی شخصیت‌ها برای گرفتن انتقام بازخواهند گشت، وایتیتی اطلاعات دیگری در مورد فیلم بعدی خود برای مارول فاش نمی‌کند.

کارگردان سپس به وضعیت مبهم فیلمبرداری پروژه در استرالیا در شرایط فعلی می‌پردازد و در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران نسخه‌ی چاق «ثور» را خواهند دید یا نه می‌گوید در این خصوص مطمئن نیست اما مخاطبین نباید منتظر دیدن شخصیت «سیلور سرفر» باشند. او در مورد امکان حضور شخصیت «بتا ری بیل» می گوید: «عاشق این شخصیتم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام، شرایط کمی مبهم است.» وایتیتی در مورد شخصیت «کریستین بیل» و احتمال بازگشت «لوکی» جزئیاتی فاش نمی‌کند.

کارگردان سپس وعده می‌دهد که شخصیت‌ «کورگ» را بیش از پیش به تصویر می‌کشد: «ما به شخصیت «کورگ» و چگونه بگویم – فرهنگ او می‌پردازیم. اینکه از کجا آمده... چند مشخصه‌ی فرهنگی‌اش از کرونان‌ها را ذکر می‌کنیم... اگر به کتاب‌های مصور نگاه کنید می‌بینید که آن‌ها چگونه پدید آمده‌اند.»

وایتیتی اگرچه اطلاعات زیادی در مورد «ثور ۴» فاش نمی‌کند اما با انرژی مثال‌زدنی‌اش و گفتگویی دوستانه با «مارک رافلو» هواداران را در این دوران بسیار تلخ سر ذوق آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید