news-background
news-background

«لاشانا لینچ» تأیید کرد «مأمور ۰۰۷» بعدی است

لینچ می‌گوید: «در تمامی پروژه‌های من، تجربه‌ای که از سیاه‌پوستان ارائه می‌کنم باید ۱۰۰ درصد قابل‌استناد باشد.»

 

آوریل گذشته گزارش شد که «لاشانا لینچ» در فیلم «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) یک مأمور ۰۰۷ جدید خواهد بود، و به اولین زن سیاه‌پوستی تبدیل خواهد شد که این نقش را بازی می‌کند. در این فیلم باند با بازی «دنیل کرگ» در جامائیکا زندگی آرامی سپری می‌کند و در غیبت او، شخصیت «نومی» با بازی لینچ مأمور ۰۰۷ نامیده می‌شود. لینچ با این حال یک باند جدید نیست، اما اینکه یک زن سیاه‌پوست مأمور ۰۰۷ نامیده شده، چندان با طبع هواداران «جیمز باند» سازگار نبوده.

نقش لینچ به عنوان یک مأمور ۰۰۷ جدید در مصاحبه‌ی جدید او با «هارپرز بازار» تأیید شده است. این بازیگر زن در مصاحبه با این نشریه از نحوه‌ی مقابله با انتقادات تند و تیز هواداران گفته است. «هارپرز بازار» می‌نویسد: «تا یک هفته، او اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی خود را حذف کرد، مدیتیشن کرد، و با هیچ‌کس جز اعضای خانواده‌اش ملاقات نکرد، و در همین حین با علم به اینکه این اظهار نظرها شخصی نیستند خودش را تسلی می‌داد.»

لینچ می‌گوید: «من یک زن سیاه‌پوست هستم – اگر زن سیاه‌پوست دیگری هم در این نقش انتخاب می‌شد همین بحث‌ها به وجود می‌آمد، همین حملات به او می‌شد، همین بدرفتاری با او صورت می‌گرفت. باید به خود یادآوری می‌کردم که بحثی در حال شکل‌گیری است و من بخشی از یک مسئله‌ی به‌شدت انقلابی‌ام.»

لینچ سال گذشته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود انتقادات او را دلسرد نمی‌کند: «باعث می‌شود برای بعضی از مردم به دلیل اعتقادی که دارند متأسف باشم، این حرکت آن‌ها حتی بدخواهانه نیست، غم‌انگیز است. مسئله من نیستم. مردم به یک مفهومی واکنش نشان داده‌اند که هیچ ارتباطی با زندگی من ندارد.»

لینچ به «هارپرز بازار» می‌گوید با «فیبی والر بریج» نویسنده‌ی فیلم «وقتی برای مردن نیست» همکاری نزدیکی داشته تا اطمینان حاصل کند شخصیتش در فیلم «دیدگاه زنانه‌ی تازه‌ای» داشته باشد، باورکردنی، و «حتی کمی خام‌دست» باشد.

لینج اضافه می‌کند: «شخصتی که بیش از حد توانا باشد، هویتی سخت و محکم؟ این دقیقاً در تضاد است با آنچه باور دارم. نمی‌خواستم فرصت را به هدر دهم وقتی که این بحث پیش کشیده می‌شد که «نومی» نماینده‌ی چیست. در فیلمنامه به دنبال دست کم یک لحظه می‌گشتم که مخاطبین سیاه‌پوست سری به تأیید تکان دهند، از واقعیت شگفت‌زده شوند اما خوشحال باشند که زندگی‌شان به نمایش درآمده. در تمامی پروژه‌های من، تجربه‌ای که از سیاه‌پوستان ارائه می‌کنم باید ۱۰۰ درصد قابل‌استناد باشد.»

فیلم «وقتی برای مردن نیست» ۲ آوریل ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۰۷

قطعا میان طرفدار ها این بازیگر حتی اخر هم نمی شد از بین بازیگر های زن هم اصلا مناسب نیست واقعا خیلی خیلی بد شد

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۳۴

دیگه میتونم بگم دارن در حق مرد ها و سفید پوستا نژاد پرستی می کنن. دیگه گند زدن به هرچیزی هم حدی داره!!!

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۳۳

یعنی دیگه به معنای واقعی دارن شورشو میبرن. دیگه دارن گند میزنن به تمام شخصیت ها و فیلم ها. مثلا ازون طرف میان گند میزنن به داستانای شرلوک هولمز با انولا هولمز. این این طرف میخوان گند بزنن به یه سری فیلمی که سالهاست پرطرفدار دووم آورده، اونم به خاطر هیچی!!! بابا قبول زن ها مهم هستن. سیاه پوستا هم مهمن ولی برید قهرمانای مربوط به خود زن ها رو بسازین نه اینکه بخواید قهرمانای مرد رو بدزدید. با این کارتون دارید علنا استفراغ و گه میکنید به میراث و سنگ قبر شان کانری فقید.

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۱۹

هیچی دیگه لابد میان فیلم ارواره ها رو با کوسه سیاه ماده همجنسگرا میسازن که فقط مردای سفید پوست میخوره همین فیلم هم که در بیاد منتقدین میگن وای بهترین جیمز باند تاریخ ای خدا ای خدا (با لحجه بهتاش تو پایتخت 6 بخونید)

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵

واقعا دیگه نمیدونم چی بگم کلا بحث زن بودنو این چیزا به کنار مثله نیم قرن فیلم و نقش آخه مگه میشه اینطوری یهو آخه کلا دنیا داره میره به سمت حال گیری الان فلمینگ تنش تو گور میلرزه بدبخت مثل این میمونه که تا حالا 10 تا از کتاب مرد نامرئی ژول ورن فیلم ساختن بعد ورژن جدید بیاد که شخصیتش زن باشه لابد الانم اسم جمیز باند میشه جنی باند.............................خدا کنه باز خورد های منفی که دریافت دارن میکنن باعث بشه تجدید نظر کنن

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۰۸

مرسی از نظرت در مورد انولا هولمز هم باهات موافقم

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۳۸

اون قسمت جنی باند عالی بود. والا به خدا عرضه ندارن برای خودشون قهرمان و کاراکتر بسازن، هی میان سراغ گند زدن به تمام تاریخ سینما. مطمئنم شان کانری از شنیدن همین خبر سنگ کپ کرد و مرد. الانم تنش تو گور داره میلرزه

نمایش اسپویل
بیشتر