news-background
news-background

Avengers: Endgame: قهرمانان در صحنه‌ی حذف شده فیلم به احترام [اسپویلر] زانو می‌زنند؛ سرنوشت «گامورا» روشن شد

[حاوی اسپویلر از «انتقام‌جویان: آخر بازی»]

هرچند هواداران در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) شاهد سوگواری انتقام‌جویان برای قهرمانان جان باخته نبرد با «تانوس» بودند، اما یکی عناصر این صحنه‌های غم‌افزا در نسخه‌ی اکران شده به نمایش درنیامد. در این صحنه هواداران جزئیات بیشتری از عواقب فداکاری «تونی استارک/مرد آهنی» و واکنش بلادرنگ قهرمانان را خواهند دید.

در نسخه‌ی اکران شده‌ی «آخر بازی»، فیلم بلافاصله از میدان نبرد و حضور «مرد عنکبوتی» و «پپر پاتس» در کنار «تونی استارک» به صحنه‌ای دیگر کات داده می‌شود. اما در صحنه‌ی حذف شده ابتدا «شاهین‌چشم» و به دنبال آن «پلنگ سیاه»، «دکتر استرنج»، «کاپیتان مارول» و سایرین یک به یک زانو می‌زنند و به «مرد آهنی» ادای احترام می‌کنند.

برادران روسو که این ویدیو را از طریق «یواس‌ای تودی» منتشر کرده‌اند در این باره می‌گویند: «صحنه‌ی زیبایی است با بازی‌های تکان‌دهنده، اما آن را پیش از مراسم خاکسپاری «تونی استارک» فیلمبرداری کردیم. در نهایت احساس کردیم که صحنه‌ی خاکسپاری مرگ تونی را بیشتر برای ما تداعی می‌کند و احساسی‌تر است.»

در این صحنه‌ی حذف شده که به همراه دیسک‌های بلو-ری عرضه می‌شود، علاوه بر این تأیید می‌شود که «گامورا» هنوز زنده است و در سال ۲۰۲۳ به سر می‌برد. در نمایی از ویدیو «گامورا» را می‌بینیم که از محل مرگ «تونی استارک» دور می‌شود. «گامورا»ی سال ۲۰۱۴ نمی‌داند «مرد آهنی» چه کسی است و علاقه‌ای به ماندن در کنار مشتی قهرمان ناشناس که به او ادای دین می‌کنند ندارد. او «گامورا»یی است که هنوز با «استار-لرد»، «درکس»، گروت» و «راکت» وارد رابطه نشده و در واقع در هیچ تایم‌لاینی «تونی استارک» را ملاقات نکرده است.

اگرچه برادران روسو در کامیک-کان ۲۰۱۹ پاسخ روشنی در مورد سرنوشت «گامورا» ارائه نکردند اما این ویدیو فاش می‌کند که او پس از نابودی دفتر «انتقام‌جویان» همچنان زنده است. «تونی استارک» با زدن بشکن با «دستکش ابدیت» ارتش تانوس را از بین برد و هواداران نمی‌دانستند که آیا «گامورا» که عملاً بخشی از آن بود می‌میرد یا زنده می‌ماند. حتی «زوئی سالدانا» بازیگر این نقش هم اظهار داشته بود که در حال حاضر اطلاع دقیقی از سرنوشت شخصیت ندارد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» ۳۰ جولای (۸ مرداد ماه) به صورت دیجیتال (وب-دی‌ال) و ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد ماه) به صورت بلو-ری و 4K منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹

سلام خسته نباشید تومتن نوشتید این صحنه درنسخه ی بلوری ب فیلم اضافه میشه میخواستم بدونم واقعا اضافه میشه این صحنه تو بلوری یا احتماله؟

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶

سلام. حتما اضافه میشه. <a href="https://30nama.digital/news/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%b1%db%8c-avengers-endgame-%d8%b1%d8%b3%d9%85%d8%a7%d9%8b-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af">اطلاعات بیشتر</a>

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۲۹

اشک تو چشام جمع شد...

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۸

پس چرا هالک پشت کرد و نشست

نمایش اسپویل