news-background
news-background

قسمت 5 انیمیشن شرک داستانی متفاوت را روایت خواهد کرد

انیمیشن «شرک» یکی از تجربه های هیولایی کمپانی دریم ورکز است که در سال 2001 ساخته شده است. این انیمیشن بر اساس کتاب مصوری با همین نام ساخته شده است. این انیمیشن داستان یک غول را روایت می‌کند که فکر میکند از تنهایی خوشحال است اما به دلیل یک سری از وقایع مجبور به ترک باتلاق خود می‌شود و به یک سفر ماجراجویانه می‌رود، او در این سفر بهترین دوست و عشقش را پیدا می‌کند و در می‌یابد چگونه به بقیه اعتماد کند. سه قسمت اصلی، یک قسمت فرعی و یک برنامه موزیکال همه نشان از موفقیت این انیمیشن دارد.

یکی دیگر از قسمت های انیمیشن محبوب شرک که در حال حاضر به عنوان شرک 5 شناخته می‌شود مدت هاست وعده داده شده است. زمان احتمالی انتشار این انیمیشن سال 2019 تخمین زده شده است. هنوز این موضوع مشخص نیست که طرح این قسمت انیمیشن بر روی بازسازی انیمیشن با شخصیت های جدید در همان دنیا یا قسمت جدیدی از همان سری قدیمی تمرکز خواهد داشت. چیزی که مشخص است، نویسنده سابق (SNL) «مایکل مککولرز» برای کار بر روی فیلمنامه استخدام شده است.

او در رابطه با انیمیشن سرنخ هایی به ما خواهد داد. او در باره فیلمنامه این گونه گفته است:
من فیلمنامه ای را به پایان برده ام که واقعا عاشقش هستم و بسیار برایم شخصی است. موضوع بسیار جالب و جدیدی در پشت آن است که نمیتوانم در حال حاضر بگویم. اما دریم ورک این پروژه را به یونورسال به ارزش 3 میلیارد دلار فروخت و من حدس می‌زنم که داستان به حدی آنان را جذب کرده که روی آن سرمایه گذاری کنند. اگر چه شخصیت های زیبا و قابل تاملی در قسمت های قبلی هستند ولی نیاز به نکات جدید و هیجان انگیز جدید است.

احتمالات زیادی وجود دارد که این قسمت چگونه چیزهای جدیدی پیش پای بینندگان بگذارد. در پایان قسمت چهارم شرک و فیونا بچه غول های زیادی داشتند. پس ممکن است داستان در مورد آنها باشد و بزرگ شدنشان باشد. غول های نوجوان مانند یک معدن طلا برای نویسنده ای است که می خواهد طنز را وارد انیمیشن کند. حتی ممکن است همانطور که قسمت های قبلی در سرزمین پریان بود، دنیای واقعی نیز وارد داستان شود. در حال حاضر چیز قطعی برای سر در آوردن از داستان سری جدید در دست نیست. حتی موضوع اکران آن در سال 2019 نیز مورد شک است اما زمانی که فیلمنامه کامل شود همه چیز مشخص تر خواهد شد. مطمئناً همه ما با این انیمیشن زیبا خاطرات خوبی داریم و مشتاق قسمت جدید این انیمیشن خواهیم بود. سایت سینما را برای خبرهای بیشتری از این انیمیشن دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید