news-background
news-background

قسمت پایانی سریال Mare of Easttown پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه HBO Max شد

قسمت پایانی مینی‌سریال «مر از ایست‌تاون» (Mare of Easttown) در طول آخر هفته گذشته چهار میلیون بیننده را در شبکه‌های اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس جذب کرد. این اپیزود یکشنبه شب به تنهایی سه میلیون بیننده را در این دو شبکه به ثبت رساند. قسمت پایانی فصل در ۲۴ ساعت اول رکورد اپیزودهای پایانی سریال‌های «درماندگی» (The Undoing) و «مهمان‌دار» (The Flight Attendant) را شکسته است.

«مر از ایست‌تاون» در رشد هفته به هفته به سریال «درماندگی» می‌پیوندد. انتظار می‌رود آمار بینندگان اپیزود پایانی در روزهای آینده همچنان روند رو به رشدی داشته باشد.

«کیت وینسلت» در این سریال هفت اپیزودی به نویسندگی «برد اینگلسبی» و کارگردانی «کریگ زوبل» نقش کارآگاه شهر کوچکی در پنسیلوانیا را بازی می‌کند که وظیفه دارد بر روی پرونده قتل یک دختر نوجوان تحقیق کند.

دیگر بازیگران سریال «جولین نیکلسون»، «جین اسمارت»، «انگوری رایس»، «ایوان پیترز»، «گای پیرس»، «دیوید دنمان»، «جو تیپت»، «کیلی اسپینی»، «جان داگلاس تامپسون»، «پاتریک مورنی»، «جیمز مک‌آردل»، «سوزی بیکن»، «کیت آرینگتون»، «روبی کروز»، «آیزا دیویس»، «ایند گراهام»، «جاستین هارت-دانکلی»، «ایزی کینگ»، «مکنزی لنسینگ»، «کامرون مان»، «کیا مک‌کیرنان»، «جک مالهرن»، «آنتونی نورمن»، «درو شید»، «مدلین وایستین» و «نیل هاف» بوده‌اند.

وینسلت به‌تازگی در مصاحبه با «تی‌وی‌لاین» ادعا کرده که برای بازگشت به فصل دوم تمایل دارد: «قطعاً دوست دارم که دوباره نقش مر را بازی کنم. دلم برایش تنگ شده. احساس عجیبی است. فکر می‌کنم در سوگ نشسته‌ام. نقش واقعاً شگفت‌انگیزی بود... خصوصیتی اعتیاد‌آور در مورد مر وجود دارد، چون بسیار سرکش و دوست‌داشتنی و باهوش و واقعی است. از بازی در این نقش لذت بردم.»

با این حال «انگوری رایس» ۲۰ ساله در مصاحبه با «هارپرز بازار» می‌گوید تمایلی به بازگشت در نقش «شیبان» دختر «مر شیهان» ندارد: «مثل این است که بخواهید فصل سوم «فلیبگ» (Fleabag) ساخته شود. به شکلی بی‌نقص تمام شد. و به نظر من همین مسئله در مورد «مر از ایست‌تاون» صدق می‌کند. حتی موضوع این نیست که پایان لزوماً پایان باشد. موضوع جدایی از آن شخصیت‌هاست. رها کردنشان. اگر نگاهشان نکنیم مشکلی نخواهند داشت.»

زوبل کارگردان تمامی هفت اپیزود سریال به «اینسایدر» می‌گوید: «نوعی پایان برای داستان وجود دارد.» و اضافه می‌کند: «به نظر من اگر هواداران به اندازه کافی برای ساخته شدن فصل بعدی هیجان‌زده باشند، من قطعاً از «مر شیهان» شگفت‌زده خواهم شد و اگر بتوانیم او را دوباره ببینیم بد نیست.»

اینگلسبی نویسنده «مر از ایست‌تاون» می‌گوید در مورد تولید فصل دوم سریال تردید دارد. او در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته است که در پایان قسمت پایانی «هیچ معمای دیگری برای حل شدن وجود نخواهد داشت.» او اضافه می‌کند: «اگر بتوانیم داستانی طرح کنیم که واقعاً به آن افتخار کنیم و احساس کنیم که مستحق فصل دومی برای ماجرای مر است، آن‌گاه شاید. هنوز به چنین داستانی نرسیده‌ایم؛ راستش نمی‌دانم آن داستان چه می‌تواند باشد. اما اگر شرایطی پیش آمد که ما راضی شدیم، سریالی است که از فصل اول تجلیل می‌کند و سراغ چیزهایی می‌رود که مخاطبین قدردانش خواهند بود، آن‌گاه ممکن است. اما در حال حاضر، هیچ نمی‌دانم چه سریالی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید