news-background
news-background

قسمت سوم «آنابل» سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود

استودیوی «نیو لاین» با تولید قسمت سوم «آنابل» دنیای «احضار» را که سود کلانی به سازندگان رسانده گسترش خواهد داد. هفته گذشته فیلم بدون عنوانی از استودیو برای اکران در تاریخ 3 جولای 2019 در نظر گرفته شد و حالا بنابر گزارش هالیوود ریپورتر می‌دانیم که این عنوان سومین قسمت از فیلم «آنابل» خواهد بود. «گری دابرمن» نویسنده دو قسمت قبلی فیلم، برای اولین بار پشت دوربین می‌رود تا در سومین شماره از فیلم علاوه بر نویسندگی، روی صندلی کارگردانی هم بنشیند.

دنیای «احضار» (Conjuring) شامل دو فیلم «احضار» به کارگردانی «جیمز وان»، اسپین‌آف «آنابل» و «آنابل: آفرینش» و فیلم اکران نشده «راهبه» می‌شود. سال گذشته اعلام شد که فیلم دیگری هم بر اساس شخصیت «Crooked Man» در فیلم «احضار 2» در حال توسعه است.

«جان آر. لیونتی» کارگردانی قسمت اول «آنابل» را برعهده داشت، فیلمی با بودجه 6.5 میلیون دلاری که در گیشه 257 میلیون دلار فروخت. «آنابل: آفرینش» نیز در سال 2017 با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شد و روی پرده رفت و در سراسر دنیا 306.5 میلیون دلار فروش داشت.

دابرمن فیلمنامه «راهبه» را نیز که برای اکران در تاریخ 7 سپتامبر در نظر گرفته شده، به نگارش درآورده است. وی نگارش اثر پرفروش «آن» و دنباله این فیلم را نیز برعهده گرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۲۵

بی صبرانه منتظریم ...

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۵۸

عااااالیه

نمایش اسپویل